اخبار داغ

یک کارشناس مسائل جامعه مطرح کرد:

سرقت وقت و پول افراد توسط تبلیغات خوش رنگ و لعاب ماهواره‌ای

سرقت وقت و پول افراد توسط تبلیغات خوش رنگ و لعاب ماهواره‌ای
یک کارشناس مسائل جامعه با بیان اینکه سازندگان تبلیغات ماهواره‌ای با رنگ و لعاب بخشیدن به تبلیغات، وقت و فکر و پول بینندگان را سرقت کرده‌اند، گفت: خرید کالاهای تبلیغی در این شبکه‌ها آسیب‌های جدی به اقتصاد خانواده‌ها وارد کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از طنین یاس، اسدالله قرائی مقدم با بیان اینکه شبکه های ماهواره ای وقت،فکر و پول بینندگان را سرقت کرده اند، اظهار داشت: بیشترین برنامه های ماهوراه ای، تبلیغات است که این مسئله مصرف زدگی و تجملات را نیز افزایش داده است تا جایی که امروزه اکثر درآمد خانواده ها به خرید کالاهای تبلیغی صرف می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, طنین یاس،,

 

,

وی افزود: سازندگان تبلیغات ماهواره ای با رنگ و لعاب بخشیدن به تبلیغات چنان جذابیتی را ایجاد می کنند که اکثر بینندگان این تبلیغات را بیش از برنامه و سریال های ماهواره ای تماشا می کنند.

 

این کارشناس مسائل اجتماعی گفت:متأسفانه ویروس تبلیغات ماهواره ای چنان سرایت کرده است که وقتی برای خرید میروی اکثر فروشندگان اذعان دارند این کالا در ماهواره تبلیغ می شود، گویی تبلیغات ماهواره ای کیفیت دار بودن آن را کالا را برای خریدار تضمین می کند.

 

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اکثر تبلیغات ماهواره ای خصوصا کالاهای بهداشتی و درمانی دروغ است و روزی نیست که از آسیب هایی مواد آرایشی و دارویی شبکه های ماهواره ای با خبر نشویم.

 

قرائی مقدم، بیان کرد: تمام برنامه های ماهوراه ای برنامه ریزی و با هدف های خاصی طراحی شده است، حیاز دایی، تنزل بنیان خانواده، عادی سازی روابط زن و مرد، عادی سازی فرزندان نامشروع از جمله اهداف این شبکه ها است اما تبلیغات محصولات متنوع اعم از خانگی، پوشاک خصوصاً لوازم آرایش بیش از حد و اندازه است.

 

این کارشناس مسائل جامعه، اضافه کرد: تبلیغات ماهواره ای اشرافی گر، مُدگرایی، تجملات و زیاده روی در خرید خصوصا لوازم آرایش را رواج داده است، مُدگرایی به منزل و ملزومات آن نیز رسیده است.

 

قرائی مقدم در ادامه این مطلب خاطرنشان کرد: درصد بسیار بالایی از زنان تحت تأثیر تبلیغات و سریال های ماهواره ای مدام در حال تغییر دکوراسیون و ملزومات منزل هستند؛ این مسئله علاوه بر اینکه به اقتصاد منزل آسیب های جدی وارد می کند، در بسیاری از موارد منجر به اختلافات زن و مرد می شود چرا که اکثر مردان توانایی مالی برای خواسته های تجملاتی زن را ندارند که در نهایت منجر به ناسازگاری زن می شود.

 

انتهای پیام/ح

,

وی افزود: سازندگان تبلیغات ماهواره ای با رنگ و لعاب بخشیدن به تبلیغات چنان جذابیتی را ایجاد می کنند که اکثر بینندگان این تبلیغات را بیش از برنامه و سریال های ماهواره ای تماشا می کنند.

,

 

,

این کارشناس مسائل اجتماعی گفت:متأسفانه ویروس تبلیغات ماهواره ای چنان سرایت کرده است که وقتی برای خرید میروی اکثر فروشندگان اذعان دارند این کالا در ماهواره تبلیغ می شود، گویی تبلیغات ماهواره ای کیفیت دار بودن آن را کالا را برای خریدار تضمین می کند.

,

 

,

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد: اکثر تبلیغات ماهواره ای خصوصا کالاهای بهداشتی و درمانی دروغ است و روزی نیست که از آسیب هایی مواد آرایشی و دارویی شبکه های ماهواره ای با خبر نشویم.

,

 

,

قرائی مقدم، بیان کرد: تمام برنامه های ماهوراه ای برنامه ریزی و با هدف های خاصی طراحی شده است، حیاز دایی، تنزل بنیان خانواده، عادی سازی روابط زن و مرد، عادی سازی فرزندان نامشروع از جمله اهداف این شبکه ها است اما تبلیغات محصولات متنوع اعم از خانگی، پوشاک خصوصاً لوازم آرایش بیش از حد و اندازه است.

,

 

,

این کارشناس مسائل جامعه، اضافه کرد: تبلیغات ماهواره ای اشرافی گر، مُدگرایی، تجملات و زیاده روی در خرید خصوصا لوازم آرایش را رواج داده است، مُدگرایی به منزل و ملزومات آن نیز رسیده است.

,

 

,

قرائی مقدم در ادامه این مطلب خاطرنشان کرد: درصد بسیار بالایی از زنان تحت تأثیر تبلیغات و سریال های ماهواره ای مدام در حال تغییر دکوراسیون و ملزومات منزل هستند؛ این مسئله علاوه بر اینکه به اقتصاد منزل آسیب های جدی وارد می کند، در بسیاری از موارد منجر به اختلافات زن و مرد می شود چرا که اکثر مردان توانایی مالی برای خواسته های تجملاتی زن را ندارند که در نهایت منجر به ناسازگاری زن می شود.

,

 

,

انتهای پیام/ح

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه