اخبار داغ

آیت الله علم الهدی:

فضای ارزشی دانشگاه‌ها از بین رفته است/ نباید ضد انقلاب‌ در دانشگاه رشد پیدا کند

فضای ارزشی دانشگاه‌ها از بین رفته است/ نباید ضد انقلاب‌ در دانشگاه رشد پیدا کند
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در شرایط فعلی فضای ارزشی دانشگاه‌ها از بین رفته است و این موضوع در حال رشد ترویج فرهنگ‌های نا‌هنجار است و این موضوع نباید در حوزه سیاست بازی‌ها دخالت پیدا کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانابه نقل از صبح توس، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، ابراز کرد: فضای فکری باید علمی باشد نه اینکه در فضای علمی دانشجویان آزاد باشند و هر کاری دلشان خواست را در عرصه‌های مختلف انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, صبح توس,

 

,

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه یک فضای آزاد است که باید در حوزه فکر و اندیشه فضایی مناسب را ایجاد کند، زیرا ما یک نظام اسلامی داریم و باید نخبه پروری را در این زمینه ترویج دهیم.

,

 

,

آیت الله علم الهدی ادامه داد: نباید ضد انقلاب‌ها در دانشگاه رشد پیدا کنند، این موضوعات خلاف آرمان‌های اصلی دانشگاه است زیرا دانشگاه محل بی‌عفتی نیست و نباید چنین فضایی ایجاد شود.

,

 

,

وی با بیان اینکه بنده با وزیر علوم ملاقات کردم و تذکرات خود را در این زمینه به ایشان ارائه کردم، افزود: انتخاب وزیر با مجلس و با همکاری دولت است و این موضوع بسیار مهمی است که ما نباید از آن غفلت کنیم که این انتخابات به ما مربوط نمی‌شود.

,

 

,

امام جمعه مشهد تصریح کرد: فضای فکری باید علمی باشد نه اینکه در فضای علمی دانشجویان آزاد باشند و هر کاری دلشان خواست را در عرصه‌های مختلف انجام دهند. در شرایط فعلی فضای ارزشی دانشگاه‌ها از بین رفته است و این موضوع در حال رشد ترویج فرهنگ‌های نا‌هنجار است و این موضوع نباید در حوزه سیاست بازی‌ها دخالت پیدا کند. هرکسی می‌خواهد مدیر شود بشود، به ما ربطی ندارد و مسئولان ارشد باید به این موضوعات بیشتر توجه داشته باشند.

,

 

,

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به اینکه آیت‌الله عطاردی یک مورخ قوی بود یادآور شد: متاسفانه آیت الله عطاردی زیاد مورد استفاده قرار نگرفت و جامعه ایرانی نتوانست از وجود ایشان به صورت دقیق استفاده کند. آیت‌الله عطاردی از مفاخر استان خراسان رضوی بودند و آثار بسیار ارزشمندی داشتند و ایشان بیشتر تشنه علم و تحقیق بود و در مقام تامین موقعیت اجتماعی نبود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه