اخبار داغ

مدیر تولید سریال مدینه :

حضور بیش از 17 ساعته بازیگران رو به روی دوربین ها/اولویت من کار کردن در تبریز است

حضور بیش از 17 ساعته بازیگران رو به روی دوربین ها/اولویت من کار کردن در تبریز است
مدیر تولید سریال "مدینه" گفت: در این سریال هیچ زمانی برای تلف کردن وجود نداشت و باید همه چیز از جمله لوکیشن و عوامل و بازیگران از قبل آماده می شد و از این جهت به برنامه ریزی دقیقی نیاز داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از تبریزبیدار؛ آرش زینال خیری تهیه کننده و مدیر تولید تبریزی در زمینه همکاری با تیم سریال موفق "مدینه" در سمت مدیر تولید گفت: خانم تقوایی تهیه کننده این کار تله فیلم های سراسری من را که نوبت پخش داشتند دیده بودند و از این طریق کار در این سریال را به بنده پیشنهاد دادند و در نهایت فیلمبرداری کار را از اواخر فروردین ماه امسال آغاز کردیم که تا دوم مرداد نیز ادامه داشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  تبریزبیدار,

خیری که تهیه و تولید تله فیلم هایی همچون "برای خاک" و "مثل دریا" را برای شبکه سراسری در کارنامه دارد در مورد تجربه کار با یکی از حرفه ای ترین گروه های تلویزیون کشور در زمینه سریال سازی، گفت: کار کردن با افرادی همچون خانم تقوایی، سعید نعمت ا.. و کارگردان توانمند سریال سیروس مقدم تجربه جذاب و منحصربفردی بود و به نظر من حرفه ای بودن گروه باعث شد که این سریال یکی از پر مخاطب ترین سریال های این ماه باشد.

,

وی با اشاره به فشار بالای کار برای رسیدن به پخش شبانه و حضور بیش از 17 ساعته عوامل مجموعه رو به روی دوربین طی شبانه روز گفت: جدا انرژی بالای آقای مقدم بود که باعث می شد دیگران هم انرژی بگیرند و با وجود خستگی و کم خوابی به بهترین شکل ممکن به کار ادامه دهند و من اینجا از یکایک عوامل این مجموعه که در کنار هم برای آماده شدن این سریال زحمت کشیدند، تشکر می کنم.

,

این هنرمند تبریزی مهم ترین چالش کار در سریال "مدینه" رسیدن کار به پخش شبانه عنوان کرد و افزود: در این سریال هیچ زمانی برای تلف کردن وجود نداشت و باید همه چیز از جمله لوکیشن و عوامل و بازیگران از قبل آماده می شد و از این جهت این کار به برنامه ریزی دقیق نیاز داشت.

,

تهیه کننده ابابیل با تاکید بر اینکه بیشتر لحظات این سریال برایش خاطره ساز بوده افزود: یکی از مهم ترین خاطرات ما در این سریال به این موضوع بر می گشت که بعضی لوکیشن های ما مثل "مسافرخانه بلبل" لو رفته بود و مخاطبان سریال "مدینه" حین فیلمبرداری برای دیدن گروه در لوکیشن جمع می شدند؛ این مسأله از یک سو جذاب و نشانگر موفقیت مجموعه بود اما از طرف دیگرباعث مشکلات زیادی برای فیلمبرداری می شدو گاهی مجبور بودیم از عوامل بیرونی برای خلوت کردن لوکیشن و آغاز فیلمبرداری استفاده کنیم.

,

خیری که تهیه و تولید سریال و تله فیلم هایی نظیر "دوز چورک" و "تلالو" را برای شبکه سهند به عهده داشت اظهار داشت: حدودا از سال 91 در تبریز کار نکرده ام اما کار کردن در تبریز اولویت من است. وی با اشاره به ردیف بودجه به عنوان مهم ترین دلیل پایین آمدن کیفیت کارهای استانی گفت: امیدوارم بتوانم در تبریز هم در یک فضای حرفه ای کار کنم چرا که پتانسیل کار حرفه ای هم در مدیران تبریز و هم در هنرمندان این شهر وجود داد و همانطور که گفتم مهم ترین مشکل خصوصا در بحث سریال سازی بحث ردیف بودجه استانی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه