اخبار داغ

مسئول تعلیم و تعالی مرکز کوثر قم:

استراتژی نبرد در کردستان به یک الگوی مقاومتی تبدیل شده است/در سوریه، عراق،لبنان و یمن استراتژی نبرد کردستان اجرا می شود

استراتژی نبرد در کردستان به یک الگوی مقاومتی تبدیل شده است/در سوریه، عراق،لبنان و یمن استراتژی نبرد کردستان اجرا می شود
مسئول تعلیم و تعالی مرکز کوثر قم با اشاره به اینکه استراتژی شهید بروجردی در کردستان به استراتژی نبرد تبدیل شده بود، گفت: این استراتژی نبرد به راهبردی برای جمهوری اسلامی و به یک الگوی مقاومتی تبدیل شده و امروز در سوریه همین الگو توسط شهید حسین همدانی اجرا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،سردارعلی اکبرعلیزاده امروز در دومین یادواره فرماندهان و 800 شهید غرب و شمالغرب کشور که با حضور فرماندهان و رزمندگان زنجانی برگزار شد، با بیان اینکه شهید بروجردی می فرمایند: ما نیامده ایم بر کردستان حکومت کنیم ما آمده ایم بر قلب ها حکومت کنیم، اظهار کرد: استراتژی بروجردی این بود که ما نمی توانیم امنیت را در منطقه کردستان برپا کنیم مگر اینکه خود مردم وارد صحنه شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

 وی با اشاره به اینکه استراتژی بروجردی در کردستان به استراتژی نبرد تبدیل شده بود، ابراز کرد: این استراتژی نبرد به راهبردی برای جمهوری اسلامی و به یک الگوی مقاومتی تبدیل شده و امروز در سوریه همین الگو توسط شهید حسین همدانی اجرا شده است.

,

مسئول تعلیم و تعالی مرکز کوثر قم با بیان اینکه امروز در عراق همین استراتژی ایجاد شده حشد الشعبی ،ایزدی، کرد، سنی فارس همه هستند و از اسلام دفاع می کنند، عنوان داشت: در یمن، لبنان همین الگو ادامه دارد.

,

سردارعلیزاده با اشاره به اینکه کردستان و استراتژی نبرد در کردستان یک الگویی و راهبری از نبرد تبدیل شده که امروز جمهوری اسلامی با افتخار این این الگو را به همه جا ارائه می دهد، عنوان داشت: این همان نبرد آزادی بخش است.

,

وی با بیان اینکه رزمندگان ما در جنوب هم صلابتی به خرج داده اند که ابر قدرت ها از ایران اسلامی هراس دارند، تصریح کرد: کردستان به دلیل اینکه درگیری داخلی بود به سرزمین مجاهدت های خاموش نامگذاری شده است.

,

مسئول تعلیم و تعالی مرکز کوثر قم با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند: جهاد فی سبیل الله هرچه دشوارتر،با فضیلت تر،درخشانتر و ماندگاتر ، شما در کردستان به چنین جهادی در برابر دشمنان دست یافته اید، افزود: شهید محراب شهید دستغیب (ره) نیز فرموده اند: در زیر آسمان کبود هیچ عبادتی بالاتر از خدمت در کردستان نیست.

,

سردار علیزاده در پایان خاطرنشان ساخت: نحوه نبرد کردستان یک الگوی نبرد آزادی بخش شده است.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه