اخبار داغ

در استان فارس صورت گرفت؛

ابتکار یک بسیجی در تولید بیش از 270 هزار انواع ماکیان

ابتکار یک بسیجی در تولید بیش از 270 هزار انواع ماکیان
پرورش دهنده ماکیان اظهار کرد: با همت سازمان بسیج سازندگی 15 هزار اردک و پنج هزار مرغ مادر در پادگانی اجاره ای در استان فارس در حال پرورش است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بسیج سازندگی، محمداسماعیل جعفری، پرورش‌دهنده ماکیان اظهار کرد: با همت سازمان بسیج سازندگی 15 هزار اردک و پنج هزار مرغ مادر در پادگانی اجاره ای در استان فارس در حال پرورش است.
 

, شبکه اطلاع رسانی دانا ,
,

پرورش‌دهنده بلدرچین در استان فارس گفت: حدود سه سال است که به پرورش ماکیان اشتغال دارم و در این میان با استفاده از تسهیلات بسیج سازندگی توانسته ام فعالیت های خود را به طور محسوسی گسترش دهم.

,


وی در ادامه افزود: با فراهم شدن زمینه فعالیت و با اجاره پادگانی در استان فارس که با همت سازمان بسیج سازندگی انجام شده، در کنار تولید بلدرچین، پرورش اردک و مرغ را نیز در دستور کار قرار داده ام.

,
,


این پرورش دهنده ماکیان اظهار کرد: در حال حاضر 20 هزار بلدرچین مولد داریم که هر ماه حدود 250 هزار جوجه بلدرچین تولید و به بازار فروش عرضه می شود.

,
,


این تصریح کرد: در بخش پرورش اردک هم اکنون حدود 15 هزار اردک در حال پرورش است تا پس از رشد کافی به بازار فروش عرضه شود.

,
,


جعفری عنوان کرد: در کنار تولید بلدرچین و پرورش اردک، پنج هزار مرغ مادر برای استفاده از تخم مرغ نگهداری می شود و روزانه تخم مرغ های تولید شده، روانه بازار می شود.

,
,

 

,

انتهای پیام/خ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه