اخبار داغ

آلوسی: به دلیل مشکلات شخصی نمی‌توانم کنار تراکتورسازی باشم

آلوسی: به دلیل مشکلات شخصی نمی‌توانم کنار تراکتورسازی باشم
مربی بدنساز تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: به دلیل برخی مشکلات شخصی نمی‌توانم کنار تراکتورسازی باشم و به همین خاطر استعفا دادم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا سعید آلوسی، در مورد استعفایش از حضور در کادر فنی تراکتورسازی عنوان کرد: تمرین بدنسازی تراکتورسازی تمام شده است و مسابقات این تیم از دو روز دیگر شروع می‌شود. بنده به دلیل کارهای شخصی و فعالیتم در صرافی مجبور هستم به تهران بیایم و کارهایم را دنبال کنم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,  , سعید آلوسی, ، در مورد استعفایش از حضور در کادر فنی تراکتورسازی عنوان کرد: تمرین بدنسازی تراکتورسازی تمام شده است و مسابقات این تیم از دو روز دیگر شروع می‌شود. بنده به دلیل کارهای شخصی و فعالیتم در صرافی مجبور هستم به تهران بیایم و کارهایم را دنبال کنم.,

وی افزود: نامه استعفایم را به مدیرعامل تیم دادم و از همکاری که داشتم تقدیر و تشکر کردم کار صرافی بسیار سنگین است ما امانتدار مردم هستیم و باید خیلی دقت کنیم. فکر می‌کردم می‌توانم با این مسئله کنار بیایم اما نشد.

,

مربی بدنساز تراکتورسازی در مورد اینکه گفته می‌شود جمشید نظمی با استعفای او مخالفت کرده است خاطرنشان کرد: من نظمی را خیلی دوست دارم و اگر او بخواهد در بخش دیگری می‌توانم کمک کنم. به عنوان مشاور می‌توانم به باشگاه تراکتورسازی کمک کنم از نظمی هیچ چیز بدی ندیدم او انسان توانمند، سالم و با خدایی است که اگر بتوانم هر کمکی که از دستم برآید برای تراکتورسازی انجام می‌دهم. توانایی لازم را دارم. مشاور عالی بهرام افشارزاده در استقلال هستم اگر تراکتورسازی بخواهد می‌توانم از این سمت استعفا دهم و به این باشگاه کمک کنم.

,

آلوسی در پاسخ به این سوال که آیا امکان دارد از راه دور کار بدنسازی تراکتورسازی را زیر نظر بگیرد خاطرنشان کرد: کوچک تمامی اعضای تراکتورسازی هستم رسول خطیبی از تیم ملی شاگرد من بود و مربی اختصاصی او بودم در گسترش تبریز زمانی که این تیم در لیگ یک بود و سپس به لیگ برتر آمد کنار یکدیگر بودیم از هیچ کسی در تراکتورسازی بدی ندیدم. با کادرفنی نان و نمک خوردیم و اگر لازم باشد هر کمکی که از دستم برآید دریغ نکنم.

,

انتهای پیام/ی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه