اخبار داغ

روایتی متفاوت از سوختن یک اسکانیا+تصاویر

روایتی متفاوت از سوختن یک اسکانیا+تصاویر
روایتی عجیب از ساعت ۴.۳۰ صبح شنبه در محور اراک- بروجرد که گفته شده بود اسکانیایی در آتش سوخته است ولی پس از رفع عیب چرخ های اتوبوس به اراک و سپس به تهران آمد در زیر آمده است!
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، رسانه ها از آتش سوزی یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در محور اراک-بروجرد که از ناحیه موتور شعله ور شده بود خبر دادند که در آتش کاملا سوخته است. اما ماجرا از مسئله ای دیگر حکایت دارد که در گقت وگو با راننده و مالک خودرو، وی از واقعیات دیگری پرده برداشت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

راننده و مالک خودرو در پاسخ به سوالی در خصوص میزان کارکرد این اتوبوس و مدل ساخت آن گفت: این اتوبوس اواخر اسفند سال ۸۹ ساخته شده و هم اکنون نیز کیلومتر نشان از کارکرد 570667 دارد و در خط تهران به ایلام چندین سال است که به جابه جایی مسافر مشغول هستم.
وی در پاسخ به سوال دیگری درباره آخرین مراجعه اش به نمایندگی شرکت عقاب افشان(اسکانیا) افزود: ۲۱ مهر سال گذشته آخرین مراجعه اتوبوس به نمایندگی خدمات پس از فروش بوده است.
و اما واقعیت ماجرا به روایت راننده و مالک خودرو حکایت جالبی را بیان می دارد؛ وی با تاکید بر اینکه ساعت ۴.۳۰ صبح شنبه پس از مشاهده آتش سوزی در چرخ های عقب اتوبوس و پس از پلیس راه توره در محور اراک- بروجرد در کنار جاده توقف کردم و با کپسول آتش نشانی چرخ های شعله گرفته را خاموش کردم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا اخطارهای سیستم APS در داشبورد اتوبوس را رویت کرده است گفت: متاسفانه به اخطارهایی که سیستم APS نصب شده در داشبورد اتوبوس توجهی نکرده بودم و حتی در نمایندگی عقاب افشان هم به من اعلام کردند که این سیستم ۲۵۵ مرتبه اخطار عیب در سیستم APS (مدیریت باد چرخ ها) را اعلام کرده است و در مهر ماه سال گذشته نیز نمایندگی خدمات پس از فروش به من در خصوص درگیری بودن لنت ها با کاسه چرخ هشدار داده بودند ولی به دلیل بی پولی توان تعمیرات آنرا نداشتم.
راننده و مالک خودرو با اشاره به حضور نمایندگی شهرستان اراک عقاب افشان (اسکانیا) بر بالین اتوبوس پس از آتش سوزی چرخ ها اظهار داشت: به همراه تعمیرکاران این شرکت و پس از آزادسازی چرخ ها به نمایندگی خدمات پس از فروش در ۳۰ کیلومتری محل وقوع حادثه رفتیم و حتی فردای روز بعد از حادثه نیز به نمایندگی مرکزی این شرکت در تهران آمدم.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه رسانه های حریق در موتور را عامل آتش سوزی کامل اتوبوس اسکانیا عنوان کرده بودند خاطرنشان کرد: به هیچ عنوان موتور اتوبوس آتش نگرفته است و این امر دروغ محض است زیرا آتش سوزی از چرخ های عقب اتوبوس به لاستیک تویی سرایت کرده است و اگر من به اخطارها و تذکرات داده شده مدیریت باد چرخ ها توجه کرده بودم این اتفاق رخ نمی داد.

,
,
,
,
,
,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه