اخبار داغ

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی:

گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در تهران و برخی استان ها/بارش باران و آب گرفتگی معابر عمومی استان های شمالی

گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در تهران و برخی استان ها/بارش باران و آب گرفتگی معابر عمومی استان های شمالی
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اعلام احتمال بارش پراکنده طی سه روز آینده در سواحل شرقی خزر گفت: در این مدت آبگرفتگی معابر درشرق مازندران و گلستان پیش بینی می شود.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی دانا، احد وظیفه با بیان این مطلب افزود: بررسی و تحلیل نقشه های پیش یابی هواشناسی نشان می دهد که طی سه روز آینده در سواحل دریای خزر افزایش ابر و رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد می دهد که موجب مواج شدن  دریای خزر به ویژه در سواحل شرقی می شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تصریح کرد: روند کاهش دما در نیمه شمای کشور ادامه دارد.

,

به گفته وی، به سبب بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد از اواخر وقت دیروز و طی امروز «سه شنبه» در استان گلستان و  شرق استان مازندران آب گرفتگی معابر عمومی پیش بینی می شود. از این رو توصیه می شود اقدامات پیشگیرانه لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی به عمل آید.

,

وظیفه اظهار داشت: همچنین به سبب افزایش سرعت وزش باد طی دو روز آینده خلیج  فارس مواج پیش بینی می شود. 

,

وی افزود: در این مدت در برخی مناطق جنوب شرق کشور، در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگانف جنوب کرمان و جنوب فارس نیز افزایش ابر، وزش باد و در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب رگبار و رعد و برق رخ می دهد.

,

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی طی دو روز آینده به سبب افزایش ابر در جنوب سمنان، شمال اصفهان، تهران، البرز، قم  و مرکزی در بعضی ساعات باد و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی  می شود.

,

وظیفه یادآور شد: در این مدت در جنوب غرب کشور و سواحل خلیج فارس نیز باد و گرد و خاک رخ می دهد.

,

به گفته وی،  از امشب باد و گرد و خاک در برخی مناطق شرق کشور به ویژه در شمال سیستان و بلوچستان تشدید شده و تا روزهای پایانی هفته ادامه خواهد داشت همچنین طی دو روز آینده خلیج فارس نیز مواج خواهد بود.

,

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز آسمان تهران کمی ابری در پاره ای نقاط همراه با باد و گرد و خاک و در اوایل شب افزایش ابر و در ارتفاعات بارش پراکنده خواهد بود. بیشینه و کمینه دمای پایتخت با دو درجه کاهش نسبت به امروز به ترتیب معادل 36 و 23 درجه سانتیگراد بالای صفر خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه