اخبار داغ

دکتر روحانی در دیدار جمعی از وزرا، معاونان و مقام‌های دولت:

جمهوری اسلامی ایران برای رفع مشکلات منطقه تلاش می‌کند

جمهوری اسلامی ایران برای رفع مشکلات منطقه تلاش می‌کند
رئیس‌جمهور در دیدار جمعی از وزرا ، معاونان و مقامهای دولت استمرار ثبات را به نفع همه کشورهای منطقه دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس وظایف انسانی و دینی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات منطقه بکار گرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر روحانی همچنین داشتن اخلاق نیکو و حسنه را بهترین عیدی روز عید فطر برای همه مسلمانان ایران و منطقه دانست و اظهار امیدواری کرد که با همکاری و توسعه مناسبات دو جانبه بتوانیم کشوری امن برای خود و منطقه ای باثبات داشته باشیم. 

, شبکه اطلاع رسانی دانا,


رییس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به شرایط حساس منطقه به‌ویژه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مردم غزه گفت: امیدواریم ثبات و امنیت در منطقه برقرار شود و مشکلات کشورهای منطقه از جمله در عراق، سوریه، لبنان و فلسطین حل و فصل شود. 

دکتر روحانی استمرار ثبات را به نفع همه کشورهای منطقه دانست و گفت: جمهوری اسلامی ایران بر اساس وظایف انسانی و دینی تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات منطقه بکار گرفته است. 

رییس جمهوری با اشاره به رایزنی خود با نخست‌وزیر ترکیه و امیر قطر در خصوص همکاری و هماهنگی بیشتر کشورهای منطقه برای حل و فصل مشکلات مردم فلسطین به‌ویژه غزه، تصریح کرد: مسئولان نظام درخصوص موضوع فلسطین و غزه در حد توان خود وارد عمل شده‌اند و ما آن را جزو وظیفه دینی و انسانی خود می‌دانیم.

رییس شورای عالی امنیت ملی با اشاره به حضور گسترده، فعال و بانشاط مردم ایران در روز قدس گفت: فجایع و جنایات صهیونیست‌ها در غزه برای هیچ انسانی قابل‌تحمل نیست و مردم ما همیشه درصحنه حاضر هستند و بی‌تردید وقتی فشارها و سختی‌های مردم غزه را می‌بینند، احساس غم و اندوه می‌کنند. 

دکتر روحانی با اشاره به عمق فاجعه رژیم صهیونیستی در کشتار بی‌رحمانه مردم غزه به‌ویژه کودکان و زنان تاکید کرد: صهیونیست‌ها خیلی وحشیانه عمل می‌کنند چراکه آن‌ها ذره ای وجدان و عاطفه ندارند و فقط دنبال منافع خود هستند. 

رییس جمهوری اظهار امیدواری کرد همه مسلمانان جهان در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به وظیفه انسانی و اسلامی خود عمل کنند. 

دکتر روحانی در ادامه با تبریک عید سعید فطر به همه خانواده دولت، عید فطر را عید بزرگ همه مسلمانان دانست و گفت: امیدواریم به برکت این روز مشکلات و معضلاتی که منطقه و جهان را فراگرفته، حل و فصل شده و دوستی و اخوت و برادری در جامعه پایدار بماند. 

رییس جمهوری تصریح کرد: ما هم به‌عنوان کارگزاران و خدمتگزاران نظام و مردم ، امیدوارم بتوانیم مشکلات مردم را حل کرده و آرامش بیشتری را به جامعه برگردانیم. 

دکتر روحانی در ادامه توسل و تمسک جستن به اهل‌بیت را ضروری دانست و گفت تمام زندگی اهل‌بیت (ع) به روز عاشورا و ۲۱ ماه مبارک رمضان نیست، بلکه همه زندگی اهل‌بیت برای ما درس و سرمشق است.

انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه