اخبار داغ

گزارش تمرین استقلال؛ قهر یک مربی؟!

گزارش تمرین استقلال؛ قهر یک مربی؟!
آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با راه‌آهن عصر امروز برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با راه‌آهن از ساعت 18 و 30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد. قبل از شروع تمرین باز هم امیر قلعه‌نویی برای دقایقی با بازیکنان صحبت کرد و از اهمیت مسابقه فردا برای این تیم گفت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

*امیر حاج‌قاسم مربی بدنساز استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت، ظاهراً وی چند روزی است دلخوری‌هایی از مسئولان باشگاه استقلال دارد و به همین دلیل در تمرینات آبی‌پوشان شرکت نمی‌کند.

,

* قبل از آغاز تمرین با هماهنگی مسئولان استقلال، دو رأس گوسفند زیر پای بازیکنان قربانی شد.

,

*کامران صاحب‌پناه رئیس هیأت‌مدیره استقلال و منصور پورحیدری نفراتی بودند که در تمرین امروز حاضر بودند و صاحب‌پناه در ابتدای تمرین ضمن تبریک عید فطر برای دقایقی با بازیکنان صحبت و برای آنها در دیدار فردا مقابل راه‌آهن آرزوی موفقیت کرد.

,

*حدود 30 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند.

,

*در ابتدا بازیکنان به گرم کردن بدن‌های خود پرداخته و در مرحله بعد سانتر از جناحین را پشت سر گذاشتند. مرحله آخر تمرین امروز هم فوتبال درون‌تیمی بود که در مجموع برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان یک ساعت برگزار شد.

,

*بازیکنان تیم استقلال به همراه کادر فنی بلافاصله بعد از پایان تمرین راهی هتل هما شدند تا اردوی پیش از بازی را برگزار کنند.

,

دیدار تیم‌های استقلال تهران و راه‌آهن فردا در ورزشگاه تختی از ساعت 19 و 40 دقیقه و از هفته اول مسابقات لیگ برتر چهاردهم برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/آ

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه