اخبار داغ

چرا بانوان بدنساز از مربیان مرد برنامه می‌گیرند؟!

چرا بانوان بدنساز از مربیان مرد برنامه می‌گیرند؟!
یک مدرس تربیت بدنی گفت: در سطح استان مربی زن بدنساز خوب زیاد داریم، ولی متاسفانه بانوان به سمتی سوق پیدا کرده‌اند که برای برنامه نوشتن به مربیان مرد مراجعه می‌کنند، در صورتی که برنامه‌ای که یک مربی مرد برای یک زن می‌نویسد اصلا مناسب نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی داناشهناز معنوی، با بیان اینکه ورزش در سن بلوغ باعث شکل گیری استخوان‌ها می‌شود، اظهارکرد: به غیر از سن بلوغ هر فردی در هر سنی اگر ورزش کند فقط باعث تقویت عضلات و فرم گرفتن و تراکم استخوان‌ها می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

 

,

وی با اشاره به ورزش بدنسازی، افزود: در سطح استان مربی زن خوب زیاد داریم، ولی متاسفانه بانوان به سمتی سوق پیدا کرده‌اند که برای نوشتن برنامه به مربیان مرد مراجعه می‌کنند در صورتی که برنامه‌ای که یک مربی مرد برای یک زن می‌نویسد اصلا مناسب نیست. جالب است بدانید که برخی باشگاه‌ها کلاس مختلط برگزار می‌کنند و با بودن مربی زن، یک مرد آموزش کلاس‌های بدنسازی را در دست می‌گیرد.

,

 

,

معنوی با بیان اینکه آموزش‌های با کیفیتی برای مربیان زن وجود دارد، عنوان‌کرد: یک مربی مرد چون از شرایط بدنی بانوان خبر ندارد نمی‌تواند برنامه‌ای خوب را برای بانوان تنظیم کند، ولی متاسفانه به دلیل اینکه مردم اطلاعات درستی از ورزش ندارند فکر می‌کنند مربیان مرد از مربیان زن بالاتر هستند.

,

 

,

این مدرس تربیت بدنی در خصوص وضعیت مربیان بدنساز زن در اصفهان، اضافه‌کرد: در اصفهان وضعیت مربیان بسیار خوب است و بعضا بانوان تحصیلات بالاتری نسبت به آقایان دارند حتی سابقه شان نیز بالاتر است.

,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه