اخبار داغ

تساوی یاران قوچان‌نژاد در شب توقف یوونتوس و اتلتیکومادرید

تساوی یاران قوچان‌نژاد در شب توقف یوونتوس و اتلتیکومادرید
دیدارهای دوستانه تیم‌های باشگاهی با تساوی یاران رضا قوچان‌نژاد در تیم چارلتون اتلتیک و توقف تیم‌های یوونتوس و اتلتیکومادرید پیگیری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا در ادامه دیدارهای تدارکاتی تیم‌های باشگاهی قاره اروپا، شب گذشته (چهارشنبه) چندین بازی برگزار شد که در یکی از آنها تیم دسته اولی چارلتون اتلتیکو انگلیس که رضا قوچان‌نژاد برای آن توپ می‌زند، بدون حضور مهاجم ایرانی خود به مصاف پیتربورو، تیمی دیگر از دسته اول فوتبال انگلیس رفت که این بازی در نهایت با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

در دیگر بازی‌های مهم شب گذشته بایرلورکوزن آلمان با دو گل از سد اف سی سئول کره جنوبی گذشت، هرتا برلین آلمان با دو گل برابر سویای اسپانیا تن به شکست داد، هامبورگ با دو گل از سد اشتروم گراتس اتریش گذشت، باری ایتالیا و مارسی فرانسه به تساوی یک بر یک رضایت دادند و بنفیکای پرتغال هم با نتیجه 2 بر صفر برابر سیون سوئیس به پیروزی دست پیدا کرد.

,

شب گذشته اما دیدارهای مهمتری هم برگزار شد که در جریان آنها تیم چلسی انگلیس با نتیجه 3 بر یک از سد ویتسه آرنهم هلند گذشت. محمد صالح در دقیقه 3، سسک فابرگاس در دقیقه 23 و نمانیا ماتیچ در دقیقه 76 برای آبی‌پوشان لندن گلزنی کردند و تنها گل ویتسه را اوروس جورجویچ در دقیقه 89 زد.

,

یوونتوس، قهرمان فصل گذشته سری A‌ هم دیشب به مصاف چزنا، تیم تازه صعود کرده به این رقابت‌ها رفت که این بازی با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

,

نبرد اتلتیکومادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگای اسپانیا با آلمریا هم پس از 120 دقیقه تلاش بی‌حاصل دو تیم در ضربات پنالتی با نتیجه 3 بر2 به سود آلمریا به پایان رسید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه