اخبار داغ

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران مطرح کرد

هزینه های مکالمات تلفنی بعد از طرح هم‌کدسازی در مازندران

هزینه های مکالمات تلفنی بعد از طرح هم‌کدسازی در مازندران
بهروز باباجانی از پرداخت قبض تلفن ثابت از طریق سامانه گویای 2000 خبر داد و هزینه های مکالمات موبایل و تلفن بعد از طرح همکدسازی را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا به نقل از بلاغ،  بهروز باباجانی، اظهار داشت: طرح هم‌کدسازی ماه گذشته در استان مازندران اجرایی شده است که قبل از این مشترکین تلفن ثابت از طریق سامانه 1818 قبوض تلفن را پرداخت می کردند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا , بلاغ,

وی با اشاره به اینکه با اجرای طرح هم کدسازی استفاده از تلفن ثابت در مکالمه بسیار ارزان‌تر است، افزود: بعد از اجرای طرح هم کدسازی در استان و اعلام تعرفه های جدید استفاده از تلفن ثابت در مکالمات، بسیار به صرفه تر و ارزان‌تر برای مشترکین بوده و با کاهش هزینه روبرو هستیم.

,

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران بیان کرد: تعرفه یک دقیقه تماس تلفن ثابت در استان 30 ریال بوده که یک ساعت مکالمه از تلفن ثابت به ثابت یک هزار و 800 ریال است.

,

این مسئول با بیان این مطلب که هزینه مکالمه موبایل به موبایل و همچنین موبایل به ثابت 570 ریال است، افزود: تعرفه یک دقیقه تماس با تلفن ثابت از هر جای استان مازندران به هر نقطه کشور خارج از استان و همچنین موبایل به ثابت از خارج از استان دقیقه ای 330ریال است.

,

باباجانی ابراز داشت: با فرهنگ سازی استفاده از تلفن ثابت به عنوان شروع ارتباط و مکالمه نه تنها بسیار برای مشترکین به صرفه است بلکه از آسیب های احتمالی استفاده از گوشی تلفن همراه هم در امان خواهیم بود.

,

وی اذعان داشت: مشترکین برای دستیابی به شماره های جدید هشت رقمی می توانند برقراری ارتباط از تلفن ثابت به یک موبایل شماره جدید را متوجه شوند.

,

مدیرعامل شرکت مخابرات مازندران عنوان کرد: مشترکین خارج استانی که خواهان دستیابی به شماره های مورد نظر در مازندران در شهرهای مختلف هستند، در شهر بابل، بابلسر، فریدونکنار، بهنمیر می توانند با دریافت شماره 01132333333 از شماره مورد نظر مطلع شوند.

,

این مسئول ادامه داد: شهرهای ساری، بهشهر و نکا 01133333333، شهرهای قائم‌شهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ 01142333333، شهرهای آمل، محمودآباد و نور با 01143333333، شهرهای چالوس، رامسر، تنکابن و عباس آباد 01152333333 می توانند برای دریافت شماره های مورد نظر مطلع شوند.

,

باباجانی با اشاره به سامانه جدید XX88 گفت: مشترکین می توانند برای پرکردن اوقات فراغت و کسب اطلاعت بیشتر در خصوص ادعیه و مناجات، آشپزی، تعبیر خواب، کودکان و چیستان ازسامانه جدید استفاده کنند که به عنوان مثال با شماره گیری8884 می توانند درباره ادعیه و مناجات، 8886 تعبیرخواب، 8883 آشپزی، 8815 تقویم تاریخ، 8824 کودکان و چیستان استفاده کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه