اخبار داغ

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

اخراج پزشک بومی به خاطر بداخلاقی/ جذب پزشک خارجی موقتی است

اخراج پزشک بومی به خاطر بداخلاقی/ جذب پزشک خارجی موقتی است
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: علت اخراج پزشک بومی بی اخلاقی بوده و جذب پزشک اتباع بیگانه موقتی است به محض جذب نیروهای بومی با وی لغوقرار داد می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر محسن درخشان سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در گفت و گو با جهانبین نیوز در خصوص نامه های منتشر شده در شبکه های اجتماعی و لغو قرار دادبا متخصصین بومی و جایگزین شدن نیروهای اتباع بیگانه، گفت: نامه های منتشر شده صحت داشته اما اصل ماجرا اینگونه که در فضای شبکه های اجتماعی منتشر شده نیست.

درخشان با بیان اینکه لغو این قرارداد به دلیل بی اخلاقی های پزشک مربوطه بوده، اظهار کرد: تذکرات لازم طی چندین جلسه به وی گوشزد شد اما همچنان شاهد این بی اخلاقی هابودیم، ریاست دانشگاه نیز ابلاغ کردند اگر روند به این شکل پیش رود لغو قرار داد صورت پذیرد.

سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه ماباکمبود نیروهای فوق تخصص آنژیوگرافی در کشور مواجه هستیم، افزود: متاسفانه به دلیل کمبود نیروهای فوق تخحصص آنژیوگرافی در کشو و عدم حضور وهمکاری این پزشکان در استان های محروم مجبور به اخذ قرار داد شدیم.

درخشان بابیان اینکه دکتر غزال اصالتا سوری بوده و جزء پزشکان بیمارستان شهید چمران اصفهان هستند، خاطرنشان کرد: پزشکان اتباع بیگانه به دلیل محدودیت ها نمی توانند در هر استانی حضور پیداکنند وتنهاد راستان های نظیر تهران اصفهان شیراز می توانند همکاری کنند؛ به همین دلیل رایزنی هایی برای جذب وی صورت گرفت.

وی به کمبود متخصصین آنژیوگرافی در استان اشاره و گفت: در استان ما تنها سه پزشک بااین تخصص وجود دارد که دکتر خالدی فر ریاست دانشگاه به دلیل حجم کاری بالا دیگر نمی توانند همکاری لازم را داشته و دکتر نعمت الهی نیز به دلیل پایان قرارداد دیگر تمایلی به اخذ قرار دادو ماندن در دانشگاه را نداشتند.

درخشان خدمت به بیماران را هدف اصلی این دانشگاه عنوان و اظهار کرد: با جذب نیروی فوق تخصص آنژیوگرافی می توانیم بیمارانی که نیازمند خدمات فوق تخصصی هستند را یاری کرده و شاهد بهبودی آن ها باشیم؛ این قرار دادبه صورت دوطرفه و یک ساله بوده و به محض اینکه پزشکان بومی تمایل به همکاری داشته باشند قرار دادلغو و از نیرو های بومی بکارگیری می شود.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه