اخبار داغ

یک شب اقامت درسرعین به 500هزارتومان رسید

یک شب اقامت درسرعین به 500هزارتومان رسید
افزایش گردشگران درسرعین طی دو روز گذشته باعث برخی سوءاستفاده هایی نیز شده و برخی مردم این شهرستان منازل مسکونی خود را به قیمت سرسام آور که گفته شده تا سقف 500 هزار تومان برای یک شب بوده، در اختیار گردشگران قرار می دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا،به نقل از چشمه لر،افزایش گردشگران در شهرستان سرعین طی دو روز گذشته باعث برخی سوءاستفاده هایی نیز شده و برخی مردم این شهرستان منازل مسکونی خود را به قیمت سرسام آور که گفته شده تا سقف 500 هزار تومان برای یک شب بوده، در اختیار گردشگران قرار می دهند. برخی از گردشگران نیز به دلیل عدم اسکان مناسب این شهر توریستی را ترک گفته اند.

, شبکه اطلاع رسانی دانا،, چشمه لر,

علاوه بر این تاثیر ورود گردشگران به این شهرستان باعث ترافیک محور شهرستان سرعین به اردبیل به خصوص از سه راهی سرعین به سمت اردبیل شده و مسافران ورودی به مرکز استان شب گذشته از هفت کیلومتر مانده به اردبیل با ترافیک سنگینی مواجه بودند.

,

http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/Slide1_98.JPG

, http://www.cheshmalar.ir/sites/default/files/fullimages/Slide1_98.JPG,

تراکم گردشگران درسرعین تاکنون غیرقابل انتظار بوده و هزاران گردشگر در مراکز اقامتی و گردشگری این شهرستان اسکان یافته اند، تجمع مسافران دیشب در دمای هشت تا 10 درجه در پارک ها، بوستان ها و مراکز تفریحی و گردشگری و در داخل چادر و یا خودرو بی سابقه بود.

,

 

,

امکانات حوزه گردشگری پاسخگو نشد

,

البته ورود و تراکم بی سابقه گردشگران در این شهرستان که همچنان با توجه به اعلام شرایط جوی و تداوم خنکی هوا ادامه دارد، از ظرفیتشهرستان سرعین و امکانات موجود در این بخش خارج بوده و هم اکنون خدمات رسانی برای این تعداد مسافر بویژه در زمینه اسکان با مشکلاتی همراه بوده است.

,

و به گفته مردم این شهرستان رکود سفرها در این چهار روزه ایام عید فطر شکسته شد.

,

آغاز فاز دوم سفرهای تابستانی، تفاوت اقلیم استان با سایر مناطق کشور، خنکی بی سابقه هوا در این فصل سال در سرعین بی سابقه در سایر استان ها، طولانی بودن تعطیلات رسمی در این ایام و... از مهمترین دلایل ورود کم سابقه گردشگران به این شهرستان است.

,

 طی دو روز گذشته سیل سفرها به این شهرستان سرازیر شده بطوریکه مسافران با مشکلاتی نظیر ترافیک، تردد، کمبود مراکز اقامتی رسمی و... مواجه بوده .

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه