اخبار داغ

فرماندار اردستان:

آیین بزرگداشت شهید مدرس در هفته فرهنگی اردستان برگزار می شود

آیین بزرگداشت شهید مدرس در هفته فرهنگی اردستان برگزار می شود
فرماندار اردستان یکی از اهداف برگزاری هفته فرهنگی اردستان را برگزاری بزرگداشت شهید مدرس دانست و گفت: این بزرگداشت با محوریت دانشگاه آزاد اردستان برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ علیرضا غیور پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی هفته فرهنگی اردستان اظهار کرد: مراسم سوگواری ایام تاسوعا و عاشورا در اردستان امسال با شوق و شور وصف ناپذیری انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان, صبح اردستان,

فرماندار اردستان گفت: هفته فرهنگی در دو سال گذشته بنا به پیشنهاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در سطح شهرستان ها برگزار می شود.

,

وی افزود: شاخصه های فرهنگی و ویژه هر شهرستانی در این هفته انتخاب و برای شناساندن در دسترس عموم و مردم قرار می گیرد.

,

غیور با بیان اینکه اردستان در سال گذشته هفته فرهنگی را برگزار کرده، تصریح کرد: سال گذشته به لحاظ همزمانی هفته فرهنگی با ایام سوگواری امکان برگزاری همه موارد مورد نظر امکان پذیر نشد.

,

فرماندار اردستان خاطرنشان کرد: باید از این فرصت استفاده کرده و شهرستان را در سطح کشور بهتر معرفی کنیم.

,

وی همچنین معرفی چهره های شاخص فرهنگی شهرستان را بهترین فرصت برای معرفی اردستان دانست و افزود: با اهتمام ویژه و تلاش خاص همه کمیته های هفته فرهنگی این کار انجام خواهد شد.

,

غیور یکی از اهداف برگزاری هفته فرهنگی اردستان را برگزاری بزرگداشت شهید مدرس دانست و گفت: این بزرگداشت با محوریت دانشگاه آزاد اردستان برگزار می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه