اخبار داغ

استاندار لرستان:

کمیسیون برنامه وبودجه مجلس از 10 درصد پروژه های نیمه تمام لرستان حمایت کند

کمیسیون برنامه وبودجه مجلس از 10 درصد پروژه های نیمه تمام لرستان حمایت کند
استاندار لرستان گفت: لرستان ۵۵ پروژه مهم نیمه تمام دارد که انتظار داریم کمیسیون برنامه و بودجه ۱۰ درصد آنها یعنی شش پروژه را به طور جدی پیگیری و پشتیبانی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، سیدموسی خادمی در نشست مشترک «شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی» و «شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان» که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، با بیان اینکه در حوزه زاگرس فقر اولیه وجود دارد، اظهار داشت: زمانی که پول و منابع موجود باشد تقسیم آن سخت نیست اما در زمانی که منابع محدود و ضعیف هستند اولویت بندی و مدیریت مهم است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, «شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی» و «شورای برنامه ریزی و توسعه لرستان» که در سالن جلسات اتاق بازرگانی لرستان برگزار شد، ,

 

,

وی با بیان اینکه بانکهای بخش خصوصی بدترین رفتار را با تولید دارند، عنوان کرد: لرستان ۵۵ پروژه مهم نیمه تمام دارد که انتظار داریم کمیسیون برنامه و بودجه ۱۰ درصد آنها یعنی شش پروژه را به طور جدی پیگیری و پشتیبانی کند.

,

 

,

استاندار لرستان با بیان اینکه راه آهن دورود-خرم آباد- اندیمشک با ۳۵ درصد پیشرفت فیزیکی و سه هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار موردنیاز، مهمترین پروژه نیمه کاره در لرستان است، ادامه داد: راه آهن ازنا-الیگودرز-اصفهان نیز با ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دیگر پروژه مهم ماست که برای تکمیل و بهره برداری به اعتباری معادل هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان نیاز دارد.

,

 

,

خادمی آزادراه خرم آباد-بروجرد-اراک با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی و ۹۶۰ میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز را دیگر پروژه مهم استان دانست و تصریح کرد: بخشی از کریدور غرب در استان لرستان و قسمت خرم آباد-نورآباد است که ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه پروژه توسعه فرودگاه خرم آباد ۶۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشته است، افزود: ۲۰ میلیارد تومان آن تاکنون از منابع استانی پرداخت شده اما وظیفه شرکت فرودگاه ها است و انتظار داریم به پروژه ملی تبدیل شود.

,

 

,

استاندار لرستان با بیان اینکه قلعه فلک افلاک و رودخانه شهر خرم آباد می توانند بار اقتصادی شهر را به دوش بکشند، خاطرنشان کرد: برای آزادسازی حریم قلعه به توافق رسیدیم و نیازمند اعتبار ۶۰ میلیارد تومانی هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه