اخبار داغ

کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم:

خلا بازتاب فعالیت‌های قرآنی در رسانه‌ها

خلا بازتاب فعالیت‌های قرآنی در رسانه‌ها
کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم گفت: بارها شده نشریه ای و یا خبرگزاری را دیدم که هیچ خبری از فعالیت های قرآنی شهرستان در آن نبوده، منبع خبر قرآنی شهرستان اداره تبلیغات و علوم قرآنی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، عابد اسماعیل زاده، کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم در گفت و گو با رباط نیوز،با اشاره به برنامه های این اداره در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ما در شهرستان طرح توانمند سازی آحاد مردم برای روخوانی، روانخوانی و فصیح خوانی را داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی دانا, رباط نیوز,

وی افزود: ۱۴۲۰ نفر در این طرح ثبت نام کرده اند که از این رقم هفتاد و یک کلاس ۲۰ نفره روخوانی، بیست وپنج کلاس ۲۰ نفره روانخوانی و دو کلاس مفاهیم تشکیل شد.

,

کارشناس علوم قرآنی اداره تبلیغات اسلامی رباط کریم ادامه داد: ایَن طرح تا شهریور ماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند در خانه های قرآنی، مؤسسات قرآنی و خانه های مهر شهر جدید پرند ثبت نام کنند.

,

وی بیان کرد: در۲۵ موسسه قرآنی و خانه شهری و روستایی جز خوانی و افطاری های قرآنی در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

,

اسماعیل زاده با انتقاد از رسانه های شهرستان رباط کریم عملکرد آن ها را در حوزه معرفی دستاوردهای قرآنی ضعیف عنوان کرد و ابراز داشت: بارها شده نشریه ای و یا خبرگزاری را دیدم که هیچ خبری از فعالیت های قرآنی شهرستان در آن نبوده، منبع خبر قرآنی شهرستان اداره تبلیغات و علوم قرآنی است.

,

وی همچنین از کمبود فضاهای قرآنی در شهر پرند سخن گفت و اظهار کرد: پرند جا و مکان فرهنگی،آموزشی و قرآنی ندارد که این سبب می شود تا شرایط برای رشد مؤسسات قرآنی وجود نداشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه