اخبار داغ

بخشدار اصلاندوز:

10 میلیارد تومان برای آبرسانی به 43 روستا و قشلاق اصلاندوز هزینه شده است

10 میلیارد تومان برای آبرسانی به 43 روستا و قشلاق اصلاندوز هزینه شده است
بخشدار اصلاندوز گفت:تاکنون 10 میلیارد تومان برای لوله کشی آب شرب روستاها و قشلاقات هزینه شده و ۲ میلیارد تومان دیگر نیاز است تا این پروژه به بهره برداری کامل برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ارس تبار،بمناسبت روز ملی روستا و عشایر ظهر امروز شنبه بخشدار اصلاندوز به همراه نماینده امام جمعه و رییس آموزش و پرورش اصلاندوز و کارشناس عشایری آموزش و پرورش با حضور در مسجد قشلاق احمدلو از نزدیک با اهالی ساکن در این قشلاق دیدار و گفتگو کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ارس تبار,

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز در این دیدار ضمن گرامیداشت روز ملی روستا و عشایر با اشاره به جمعیت 200 خانواری قشلاق احمدلو در سرشماری نفوس و مسکن امسال گفت:این روستا دارای سه مشکل اساسی آب شرب،گاز و راه روستایی است که از بابت لوله کشی گاز به این روستا مشکلی از لحاظ اعتباری وجود ندارد.

,

وی با اشاره به مشکلات اعتباری برای بهره برداری لوله کشی از تصفیه خانه عمران آباد به روستاها و قشلاقات بخش افزود:با توجه به اینکه تاکنون 10 میلیارد تومان برای 25 کیلومتر لوله کشی آب شرب هزینه شده لذا اگر از اعتبارات ملی حدود ۲ میلیارد تومان اختصاص یابد،این پروژه به بهره برداری کامل می رسد.

,

بخشدار اصلاندوز افزود:طی رایزنی که انجام می دهیم در صورت تحقق این امر مهم،اهالی قشلاق احمدلو مانند سایر روستاها و قشلاقات از نعمت آب شرب سالم برخوردار خواهند شد.

,

مینایی از پیگیری ارتقا قشلاق احمدلو به روستا خبر داد و گفت:اتصال راه روستای احمدلو به جاده اصلی اردبیل در اولویت بوده که برای اجرای آن برنامه ریزی شده است.

,

وی با بیان اینکه عشایر در تولید و اشتغال در روستاها در توسعه اقتصاد کشور نقش مهم و بسزایی دارند، هدف از دیدار با اهالی قشلاق احمدلو را درد و دل و دیدار از نزدیک با مردم روستا و آشنایی با مشکلات آنان عنوان کرد.

,

مینایی همچنین با اشاره به اجرای طرح هادی در روستاها گفت:تاکنون ۱۸ کیلومتر جدول گذاری در روستاها از طریق طرح هادی اجرا شده است که اجرای این طرح در قشلاق احمدلو نیز برنامه ریزی شده است.

,

بخشدار اصلاندوز در پایان با تقدیر و تشکر از اهالی خواستار مشارکت ساکنان احمدلو در راستای رفع مشکلات و مسایل روستا شد.

,

قدرت مهرآوران رییس آموزش و پرورش اصلاندوز نیز از رنگ آمیزی مدرسه سعادت احمدلو با عنایت فرماندار شهرستان پارس آباد و بخشدار اصلاندوز خبر داد و گفت:یک باب سرویس بهداشتی برای این مدرسه با عنایت فرمانده سپاه ناحیه عشایری احداث خواهد شد.

,

وی با اشاره به احداث مدرسه شبانه روزی دخترانه بنیاد برکت در قشلاق بایندور از اولیای دانش آموزان خواست نسبت به ثبت نام فرزندان دختر خود در این مدرسه اقدام کنند.

,

رییس آموزش و پرورش اصلاندوز با بیان اینکه سرویس ایاب و ذهاب برای دانش آموزان عشایری در نظر گرفته شده است گفت:مجموعه آموزش و پرورش اصلاندوز در خدمت به فرزندان آمادگی دارد و برای حل مشکلات دانش آموزان تلاش می کنند.

,

اهالی نیز با اشاره به مشکلات عدم آنتن دهی تلفن همراه و تلفن ثابت و همچنین نبود خانه بهداشت در قشلاق از بخشدار اصلاندوز و دهیار روستا به جهت احداث پل و شن ریزی قشلاق احمدلو تشکر کردند.

,

در پایان این دیدار شوراهای اسلامی دوره گذشته و دو نفر از دانش آموزان قبولی دانشگاههای سراسری از رشته علوم آزمایشگاهی و تربیت معلم و همچنین دهیار روستا تجلیل شدند.

,

 

,
,
,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,
, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه