اخبار داغ

برادر را سیاسی نکنید/طنزنامه

برادر را سیاسی نکنید/طنزنامه
این روزها برادرها خیلی برادرتر شده‌اند و همیشه از برادران خود حمایت می‌کنند، قبلاً مفهوم برادر خیلی فرق می‌کرد و اصلاً برادر به درد برادر نمی‌خورد، اما خوشبختانه دولت تدبیر و امید تدبیری اندیشیده که هر کسی به برادرها دست بزند اتوماتیک جنگ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانابه نقل از بلاغ، موضوع انشا: نظر خود را دربارۀ برادری و برابری بنویسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

ما و اصغر و چنگیز به خانه اصغر رفتیم و مشغول درس خواندن بودیم که گوینده اخبار اعلام کرد برادر معاون اول رییس‌جمهور دستگیر شده است.

مادربزرگ اصغر از شنیدن این خبر خیلی خندید طوری که تمام دندان مصنوعی‌هایش ریخت، وقتی که خنده‌اش تمام شد ما از او پرسیدیم که چه شده است؟

مادربزرگ اصغر به ما گفت: اینها همه‌اش شایعه و دروغ است و می‌خواهند برادر را سیاسی کنند، نباید برادر را سیاسی کرد، برادر باید همان اقتصادی باقی بماند.

ما به مادربزرگ اصغر گفتیم که بیشتر برای ما توضیح دهد.

مادربزرگ اصغر به ما گفت: این روزها برادرها خیلی برادرتر شده‌اند و همیشه از برادران خود حمایت می‌کنند، قبلاً مفهوم برادر خیلی فرق می‌کرد و اصلاً برادر به درد برادر نمی‌خورد، اما خوشبختانه دولت تدبیر و امید تدبیری اندیشیده که هر کسی به برادرها دست بزند اتوماتیک جنگ شود.

مادربزرگ اصغر معتقد است نصب آژیر خطر روی برادر بسیار فکر خوبی بود چرا که از مظلومیت برادرها کاسته و سبب برابری و احقاق حق در جامعه می‌شود.

مادربزرگ اصغر می‌گوید معاون اول رییس‌جمهور کار خوبی کرده است که برادر را سیاسی نکرده است و فقط توی دلش غمگین شده و یا یک کمی بغض کرده است، البته از سویی دیگر هم کار خوبی نکرده چرا که آدم باید مثل رییس‌جمهور یک کمی هم حواسش به خانواده‌اش باشد.

مادربزرگ اصغر برای ما گفت: آقا فتح‌الله خدا بیامرز روی برادرانش بسیار حساس بود، یک روز یکی از این بچه محل‌ها به برادر آقا فتح‌الله خدابیامرز گفت که برو و آن عقب‌تر و در صف بعد بنشین، خون جلوی چشمان آقا فتح‌الله را گرفت و آن بچه محل را تا سه فرسخی آبادیشان با تفنگ ساچمه‌ای دنبال کرد.

او ادامه داد: معاون اول و برادرش باید مثل رییس‌جمهور و برادرش مقاومت کنند تا قصۀ مقاومت مظلومانۀ آنها در تاریخ ثبت شود.

مادربزرگ اصغر می‌گوید شاید معاون اول کسی را نداشته باشد تا پول وثیقۀ برادرش را جور کند و او ناچار باشد سال‌ها در زندان بماند، امان از بی‌کس و کاری.

البته مادربزرگ اصغر گفت شاید هم رییس‌جمهور به خاطر تمام فداکاری‌های معاون اول در طول انتخابات و رفیق‌بازیشان، پول وثیقه را جور کند و آن طفل معصوم را از زندان برهاند و چشم و دل معاون اول را شاد کند، چرا که او بسیار دلنازک است و سریع بغضش می‌گیرد.

او ادامه داد: منظورم همین جاست که برادر نباید سیاسی شود و اقتصادی باقی بماند، یعنی معاون اول هیچ‌وقت با رانت برادرش را آزاد نمی‌کند بلکه اقتصاد، آن هم از نوع مقاومتی که خودِ معاون اول فرمانده آن است به دادش می‌رسد.

به نظر مادربزرگ اصغر دولت تدبیر و امید باید یک روز را در تقویم به نام روز ملی برادر ثبت کند.

ما از مادربزرگ اصغر ممنونیم که همواره برای روشنگری ما و اصغر و چنگیز تلاش می‌کند وگرنه ما هم تا به حال گول رسانه‌های شایعه‌پراکن را خورده بودیم و از راه به در می‌شدیم.

مادربزرگ اصغر ابراز امیدواری کرد که برادر معاون اول رییس‌جمهور قلبش در زندان درد نگیرد و حالش بد نشود، چون او بسیار جوان است.

ما هم امیدواریم.

این بود انشای ما
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه