اخبار داغ

تحولات منطقه؛

کمین دقیق ارتش سوریه علیه عناصر گروهک داعش+ تصاویر

کمین دقیق ارتش سوریه علیه عناصر گروهک داعش+ تصاویر
نیروهای سوری موفق شدند در کمینی دقیق در شمال استان حماه، ده ها تن از عناصر تروریستی تکفیری، داعش را کشته و زخمی کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش صاحب نیوز؛ هم زمان با درگیری شدید عناصر گروه تروریستی داعش با تروریست های جبهه النصره در شمال استان حماه، نیروهای سوری مستقر در منطقه موفق شدند گروهی از عناصر داعش را که قصد ورود به مناطق شمالی را داشتند رصد کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نیروهای سوری مستقر در شمال منطقه《الشیخ هلال》، واقع در شمال استان حماه و در نزدیکی مرز استان حلب بعد از آنکه توانستند گروهی از عناصر داعش را در منطقه رصد کنند، در نزدیکی منطقه《وادی العذیب》 برای تروریست ها کمین کردند.
منابع میدانی اعلام کردند، نیروهای سوری مستقر در منطقه اجازه دادند تروریست ها به منطقه نزدیک شوند و سپس حمله خود را علیه آن ها آغاز کردند.
نیروهای سوری بعد از درگیری با تروریست های داعش موفق شدند حدود ۲۵ تن از آن ها را به هلاکت برسانند.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، نیروها همچنین توانستند شش خودروی نظامی تروریست ها را منهدم کنند و مقادیر زیادی تجهیزات نظامی را نیز به غنیمت بگیرند.

,
,
,
,

گروهی از تروریست های داعش که در مناطق شمالی استان حماه مخفی شده بودند، روز گذشته با حمله غافلگیرانه خود علیه مواضع تروریست های جبهه النصره، سه شهرک را از تروریست ها گرفتند.

,

تروریست های جبهه النصره طی چند ساعت اخیر حمله سنگینی را علیه مواضع عناصر تکفیری داعش با هدف سیطره مجدد بر شهرک ها آغاز کرده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه