اخبار داغ

کمین موفق ارتش سوریه برای داعشی‌ها +عکس

کمین موفق ارتش سوریه برای داعشی‌ها +عکس
منابع خبری از کمین ارتش سوریه برای داعشی‌ها خبر می‌دهند. تعدادی از تروریست‌های داعش با عبور از منطقه «وادی العذیب» به سمت مناطق اشغالی النصره رفته و با آن‌ها در شرق استان حماه به سختی می‌جنگند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ منابع آگاه از کمین ارتش سوریه در منطقه «وادی العذیب» برای داعشی‌ها خبر می‌دهند. تعدادی از تروریست‌های داعش با عبور از این منطقه به سمت مناطق اشغالی النصره رفته و با آن‌ها در شرق استان حماه به سختی می‌جنگند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

گفتنی است گروهی حدودا ۲۰۰ نفره از تروریست‌های داعش، بعد از شکست سنگین در شرق استان حماه و در برابر نیروهای ارتش سوریه و محور مقاومت، به شهر الرهجان و ۹ شهرک اطراف آن در شرق استان حماه حمله کرده‌اند که پیش از این تحت اشغال جبهه النصره (تحریر الشام) بود. در این حمله که با غافلگیری اولیه النصره مواجه شد، داعش توانست تلفات زیادی از النصره گرفته و این منطقه را تصرف کند.

,

چند ساعت بعد، النصره با صدور بیانیه‌ای و ارسال نیروهای کمکی به شکل گسترده، ادعا کرد حملات داعش را دفع و تمام مناطقی که داعش تصرف کرده بود را بازپس گرفته است. این ادعا از سوی داعش تأیید نشده است.

,

داعش در اطلاعیه‌ای که خبرگزاری اعماق (ارگان رسانه‌ای داعش) منتشر کرده نوشته است ۱۰ شهرک در شرق استان حماه تحت اشغال «مرتدین» النصره را تصرف، ۴ نفر را اسیر و ده‌ها نفر را کشته است.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

منبع:اعلام الحربی

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه