اخبار داغ

مشاور وزیر امور خارجه:

اظهارات ترامپ شکست بزرگ استراتژیکی برای آمریکاست/ آمریکا کشوری که تنها یک رژیم منحوس از آن پشتیبانی می کند

اظهارات ترامپ شکست بزرگ استراتژیکی برای آمریکاست/ آمریکا کشوری که تنها یک رژیم منحوس از آن پشتیبانی می کند
مشاور وزیر امور خارجه گفت: اظهارات ترامپ یک شکست بزرگ استراتژی و دیپلماسی برای آمریکا بود و هیچکس از مزخرفاتی که او سرهم کرد، حمایت نکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین شیخ الاسلام در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در واکنش به اظهارات شب گذشته رئیس جمهور آمریکا گفت: این سخنان ترامپ سخنرانی نبود بلکه فحاشی بود؛ ترامپ نه ادب دارد و نه اخلاق و در این سخنرانی تنها دروغ سر هم کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

مشاور وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ابراز کرد: داستان ما و آمریکا از برجام شروع نمی شود بلکه از کودتای 28 مرداد شروع می شود که چه جنایت، شکنجه ها و چپاول هایی علیه مردم ایران به کار بردند و حتی بعد از کودتا رئیس جمهور و وزیر امورخارجه آمریکا عذرخواهی کردند.

,

وی  افزود: همچنین در قضیه تسخیر لانه جاسوسی، ملت ایران حق داشت از خود دفاع کند تا کودتایی مانند 28 مرداد رخ ندهد.

,

شیخ الاسلام عنوان کرد: ترامپ تنها دروغ هایی سر هم کرد و تمام شکست های آمریکا در منطقه و انتقام هایی که ملت منطقه از آن گرفتند، به گردن ایران انداخت.

,

وی اظهار داشت: ترامپ  در تبلیغاتی انتخاباتی اعتراف کرد که تروریست های منطقه را کلینتون ایجاد کرده است و کلینتون نیز در کمیته دفاعی سنای آمریکا بعد از کشته شدن بن لادن، مدعی بود القاعده را جمهوری خواه ها ایجاد کرده و ما دموکرات ها می خواهیم آن را از بین ببریم.

,

مشاور وزیر امور خارجه کشور تاکید کرد: همه می دانند ایران برای دفاع از خود با تروریست می جنگد؛ هرچند این مبارزه برای دفاع از جمهوری اسلامی می باشد اما همه مردم منطقه و حتی اروپا و آمریکا از این مبارزه بهره می برند درغیر این صورت تروریسم در همه جا گسترش پیدا می کرد.

,

وی با اشاره به اینکه سخنان ترامپ در خصوص برجام و عدم پایبندی ایران به آن بی ربط است، تصریح کرد: همه سازمان های ناظر اذعان دارند که ایران نسبت به تعهدات خود پایبند بوده و تنها آمریکا و اسرائیل آن را قبول ندارند.

,

شیخ الاسلام بیان کرد: خوشبختانه آمریکا امروز کشوری منزوی است که تنها یک رژیم منحوس از آن پشتیبانی می کند؛ آمریکا کشوری بود که پس از هربار سخنرانی، کشورهای اروپایی و انگلیس از آن پشتیبانی می کردند اما این بار هیچکس آن را همراهی نکرد.

,

وی تاکید کرد: اظهارات ترامپ یک شکست بزرگ استراتژی و دیپلماسی برای آمریکا بود و هیچکس از مزخرفاتی که او سرهم کرد، حمایت نکرد.

,

مشاور وزیر امور خارجه ایران خاطرنشان کرد: سپاه اهرم اصلی مقابله با جنایت های آمریکاست به همین دلیل تلاش دارند که آن را تضعیف کنند اما نمی توانند؛ ملت ایران و کل سازمان های ایران از این نهاد پیشرو در مقاومت و دفاع از کشور دفاع می کند و آمریکا موفق نخواهد شد فشارهای خود را علیه سپاه اعمال کند.

,

 

,

اننهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه