اخبار داغ

یادداشت؛

ذات گرگ گونه ترامپ، تبلور واقعیت دولت آمریکا است

ذات گرگ گونه ترامپ، تبلور واقعیت دولت آمریکا است
یاوه گویی جدید ترامپ راجع به ایران اسلامی در واقع ذات گرگ گونه این کشور را که درلباس میشی ظاهر شده بود را نشان داد و به دنیا اثبات کرد که غیر قابل اعتماد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ابصارخبر، محمد جعفری دانشجوی دانشگاه آزاد خلخال در تازه ترین یادداشت خود به یاوه گویی های اخیر رئیس جمهور آمریکا پرداخت و نوشت: سخنرانی یا بهتر بگویم یاوه گویی جدید ترامپ راجع به ایران اسلامی در واقع ذات گرگ گونه این کشور را که در لباس میشی ظاهر شده بود را نشان داد و به دنیا اثبات کرد که غیر قابل اعتماد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ابصارخبر،, ابصارخبر،,

نمی دانم او با چه فکری می خواهد برجام را بار دیگر نقض کند در حالی که برجام توافقی است ما بین ایران و 5+1 است و نه آمریکا، بار دیگر سخنرانی رهبر عزیزمان را مرور کنیم که فرمودند: اگر امریکا برجام را پاره کند ما آن را آتش می زنیم.

,

امروز جهانیان بدانند ما پشت حرف رهبرمان بوده و هستیم و منتظریم این شیطان به الذات این کار را انجام دهد و آن گاه ما نیز حرف و عملمان را نشان می دهیم.

,

آنان بدانند اگر منافع ما در قبال برجام تامین نشود، ما برای عبور از برجام ذره ای واهمه نداریم و درنگ نخواهیم کرد.

,

ترامپ و اربابان صهیونیستش بدانند نظام و دولت جمهوری اسلامی بر سر امنیت مردم و امت مسلمان جهان با احدی شوخی ندارد و مذاکره بر سر توان موشکی ما شوخی بیش با خودشان نیست.

,

وی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در حالی تروریست خواند که این نیروی مخلص در مقابل وحشیان افسار گسیخته ای چون داعش که پرورش یافته همین شیطان است، مقابله می کند.

,

اما دشمنان اسلام بدانند سپاه پاسداران به نمایندگی از ملت ایران در مقابل خون به ناحق ریخته شده مردم سوریه و لبنان و یمنی آرام نخواهد نشست.

,

ترامپ با این لفاظی های خود بار دیگر فقر سیاسی و روان پریشی اتاق فکر استکبار به سرکردگی دولت آمریکا را را به جهانیان نشان داد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه