اخبار داغ

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی:

رد درخواست‌های استکباری از سوی مسئولان برای ملت افتخار است/برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مرکزی

رد درخواست‌های استکباری از سوی مسئولان برای ملت افتخار است/برگزاری مراسم ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مرکزی
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به درخواست رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با رئیس جمهور ایران اشاره کرد و گفت: رد درخواست‌های استکبار جهانی از سوی مسئولان نظام برای ملت افتخار بزرگی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ حجت الاسلام عباس هاشمی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی صبح امروز در دومین جلسه ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان گفت: تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، شهادت دانش ‌آموزان در سال ۱۳۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام در سال ۱۳۵۸ سه رویداد مهم در روز  ۱۳ آبان است که باعث شد این روز به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در تاریخ ایران ثبت شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

هاشمی با اشاره به جنایت های استکبار جهانی در به خاک و خون کشیدن تعدادی از دانش آموزان انقلابی در سال ۵۷ و تلاش برای به انحراف کشیدن تفکر انقلابی جوانان و نوجوانان حق طلب در جنگ نرم دنیای امروز، اظهار کرد: بایستی برنامه های اجرایی برای این ایام در راستای تبیین اهداف انقلاب و ترویج گفتمان استکبارستیزی باشد و پیام استکبارستیزی ملت ایران برای جهانیان مخابره شود.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی بیان کرد: ملت ایران همواره در تمامی صحنه‌ها حضوری پر رنگ داشته‌اند و از نظام و انقلاب حمایت کرده‌اند. همین حضور در صحنه و وحدت و انسجام ملت ایران باعث شده تا انقلاب اسلامی به رغم توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان نظام اسلامی در مسیر خود، مقتدرانه حرکت کند.

,

وی افزود: امروز پیام انقلاب اسلامی به دیگر کشورهای آزادی‌خواه جهان صادر شده و انقلاب اسلامی موج بیداری اسلامی را در جهان به وجود آورده است. روز ۱۳ آبان بهترین فرصت است تا اعلام کنیم در برابر ایستادگی ملت ایران استکبار جهانی هیچ غلطی نمی‌توانند بکند.

,

هاشمی با تاکید بر اینکه روزهایی همچون ۱۳ آبان‌ در تاریخ ملت ایران کم نیست، گفت: روزهای حماسه‌آفرینی که نشان از ایستادگی ملت ایران و ذلت دشمنان اسلام است. 

,

وی با تاکید بر حضور پرشور و برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی روز ۱۳ آبان گفت:  امسال مراسم ۱۳ آبان در ۵۰ نقطه استان مرکزی برگزار می‌شود و آحاد جامعه در راهپیمایی این روز حضور پیدا کرده و اقشار مختلف مردمی در کنار دانش‌آموزان خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به نمایش می‌گذارند.

,

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی به درخواست رئیس جمهور آمریکا برای دیدار با رئیس جمهور ایران اشاره کرد و گفت: رد درخواست‌های استکبار جهانی از سوی مسئولان نظام برای ملت افتخار بزرگی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه