اخبار داغ

فرماندار اردستان:

شهر مهاباد بزرگترین قطب دامداری شهرستان است

شهر مهاباد بزرگترین قطب دامداری شهرستان است
فرماندار اردستان گفت: شهر مهاباد اردستان با بیشترین شمارش دام به عنوان قطب اصلی دامداری در شهرستان اردستان به شمار می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ علیرضا غیور عصر امروزدر جلسه ساماندهی دامداری های اردستان اظهار کرد: ساماندهی دامداری های شهر اردستان و مهاباد باید در اسرع وقت سر و سامان بگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان؛ , صبح اردستان,

وی افزود: شهر مهاباد اردستان با بیشترین شمارش دام به عنوان قطب اصلی دامداری در شهرستان اردستان به شمار می رود.

,

فرماندار اردستان گفت: باید به دامداریها همیشه فراتر از مسائل بهداشتی توجه کرد و تاثیر گذاری آن خیلی زیاد است، لذا می طلبد تا در خصوص آن تصمیمات جدی گرفته شود..

,

غیور با بیان اینکه درشهر اردستان ۱۵۰ واحد دامداری وجود دارد که باید برای تجمیع آن اقدام شود، تصریح کرد: سه هزار و 500 رأس دام سبک فقط در یک مجموعه وجود دارد.

,

فرماندار اردستان با وجود 140 هزار رأس سبک و سنگین و ساماندهی دام های شهر مهاباد که بیشترین دام را دار است باید نسبت به در اختیار گذاشتن آب توسط آب منطقه ای و آبفای شهری تصمیماتی را اتخاذ کرد.

,

وی با اشاره به شکایات های متعدد مردمی مبنی بر مزاحمت دامداری های داخل شهر و حاشیه آن، گفت: مقرر شد تا نسبت به ساماندهی آن توسط مراجع ذیربط اقدام شود.

,

فرماندار اردستان با اشاره به توریستی بودن شهر اردستان و همچنین رعایت بهداشت محیط خواستار انتقال احشامی شد که در کنار منازل نگهداری می شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه