اخبار داغ

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان خبر داد؛

افزایش ۲۷۳ درصدی جریمه متخلفان در تعزیرات حکومتی زنجان/ امحای کالای قاچاق در استان به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال

افزایش ۲۷۳ درصدی جریمه متخلفان در تعزیرات حکومتی زنجان/ امحای کالای قاچاق در استان به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان از افزایش 273 درصدی جریمه متخلفان در تعزیرات حکومتی استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: میزان محکومیت ریالی متخلفان در استان زنجان در هفت ماهه سالجاری 670 میلیاردو 772 میلون ریال بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی ممیزی امروز در گفت و گو با خبرنگار عصر زنجان، با بیان اینکه تعزیرات حکومتی یک مرجع اختصاصی برای رسیدگی به تخلفات اقتصادی خرد و کلان کشوربوده و فعالیت خود را از سال 1373 آغاز کرده است، اظهار داشت: رسیدگی قاطع با متخلفان اقتصادی بدون هیچ پرداخت هزینه ای انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی با اشاره به عملکرد تعزیرات حکومتی استان زنجان در هفت ماهه سالجاری اشاره کرد و عنوان داشت: تعزیرات حکومتی استان زنجان از از ابتدای فروردن تا پایان مهر ماه سالجاری به هزارو 834 مورد پرونده کالا و خدمات رسیدگی کرده که میزان محکومیت ریالی متخلفان 15 میلیارد و 90 میلیون و 169 هزار ریال بوده است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در بخش پرونده های آرایشی بهداشتی یه 348 پرونده در تعزیرات حکومتی ازنجان رسیدگی شده است، ابراز کرد: میزان محکومیت ریالی متخلفان در این بخش یک میلیارد و 400 میلیون ریال بوده است.

,

ممیزی با اشاره به اینکه در بخش کالای قاچاق و ارز به 666 پرونده توسط تعزیرات حکومتی رسیدگی شده است، تصریح کرد: میران محکومیت رسالی متخلفات در این بخش 654 میلیاردو 281 میلیون ریال بوده است.

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با بیان اینکه در هفت ماه سالجاری به 2 هزارو 846 مورد پرونده(قاچاق کالا و ارز،آرایشی و بهداشتی،کالا و خدمات) در تعزیرات حکومتی استان زنجان رسیدگی شده است، افزود: میزان محکومیت ریالی متخلفان در این راستا 670 میلیاردو 772 میلون ریال بوده است.

,

ممیزی با اشاره به اینکه از کاهش شش درصدی پرونده های متشکله در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: میزان جریمه متخلفان در استان زنجان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 273 درصد افزایش داشته است.

,

وی با بیان اینکه در هفت ماهه سالجاری میزان وصولی پرونده های تخلفاتی در تعزیرات حکومتی استان زنجان 47 میلیاردو 256 میلیون ریال بوده است، ادامه داد: از اول فروردین ماه تا پایان مهر ماه 27 دستگاه خودرو به نفع دولت از متخلفان و قاچاقچیان ضبط شده است.

,

امحای کالای قاچاق در استان به ارزش بیش از 4 میلیارد ریال

,

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان زنجان با اشاره به اینکه در سالجاری 4 میلیارد و 100 میلیون ریال کالای قاچاق در استان زنجان امحا شده است، خاطرنشان ساخت: امحای کالای قاچاق در 24 هر ماه توسط شعب صورت می گیرد.

,

ممیزی با بیان اینکه هیچ کالای قاچاق مکشوفه ای در کشور توزیع نمی شود، یادآوری کرد: اکثر متخلفان دستگیر شده در راستای قاچاق کالا غیر بومی هستند.

,

وی با اشاره به اینکه در هفت ماهه سالجاری پوشاک با 166 پرونده بیشترین کشفیات استان زنجان است، تاکید کرد: سیگار با 36 پرونده و گوشی تلفن با 17 پرونده بیشترین کشفیات زنجان بوده اند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه