اخبار داغ

گزارش؛

مدرسه ای که از نعمت آب و گاز و سرویس های بهداشتی محروم است/دانش آموزان تشنه ای که از سرما به خود می لرزند

مدرسه ای که از  نعمت آب و گاز و سرویس های بهداشتی محروم است/دانش آموزان تشنه ای که از سرما به خود می لرزند
دانش آموزان روستای ده شیخ خان احمد برعکس دیگر دانش آموزان که در مدرسه ای با امکانات مناسب مشغول تعلیم و تربیت هستند، در مدرسه ای مشغول به تحصیل هستند که از حیاتی ترین و مهم ترین نیاز انسان ، یعنی آب ، بی بهره اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل بیش از یک ماه از آغاز سال تحصیلی جدید سپری می شود و دانش اموزان فصل جدیدی از علم آموزی را آغاز کرده اند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل,

, ,

در این میان دانش آموزان روستای ده شیخ خان احمد برعکس دیگر دانش آموزان که در مدرسه ای با امکانات مناسب مشغول تعلیم و تربیت هستند، در مدرسه ای مشغول به تحصیل هستند که از حیاتی ترین و مهم ترین نیاز انسان ، یعنی آب ، بی بهره اند و این موضوع مشکلاتی را برای آن ها و خانواده هایشان ایجاد کرده است .

,

, ,

 دانش آموزانی که بایستی این شرایط را هر روز تحمل کرده و مشغول ادامه تحصیل در این مدرسه باشند .

,

, ,

البته علاوه بر این که این مدرسه از لوله کشی آب به بهره مانده است ، مشکل دیگری نیز دانش آموزان این روستا را آزار می دهد و ان عدم وجود سرویس های بهداشتی مناسب می باشد که به هیچ عنوان قابل استفاده نیستند .

,

, ,

, ,

دیگر مشکلی که دانش آموزان این روستا به خصوص در فصل سرما با آن دست و پنجه نرم می کنند ، عدم وجود شیشه برای درب و پنجره کلاس ها می باشد که این موضوع نیز اعتراض اولیای دانش اموزان را در پی داشته است .

,

, ,

اهالی روستای ده شیخ که فرزندان آنها در این شرایط نامناسب مشغول به ادامه تحصیل هستند ، از مسئولان آموزش و پرورش شهرستان باشت درخواست دارند تا هرچه سریع تر نسبت به رفع این مشکلات اقدام نمایند .

,

, ,

به گفته اهالی، وضعیت نامناسب این مدرسه را به مسئولان آموزش و پرورش گزارش داده اند، اما بی توجهی برای حل آن و در اختیار قرار دادن فضای آموزشی مناسب برای دانش آموزان روستا سبب می شود تا دیگر خانواده های دانش آموزان رغبتی برای ادامه تحصیل آنها نداشته باشند.

,

, ,

روستای ده شیخ خان احمد از توابع شهرستان باشت و در 10 کیلومتری این شهرستان قرار گرفته است .

,

این پایگاه خبری بر اساس رسالتی که دارد تا زمانی که مشکل دانش آموزان این روستا پابرجاست به پیگیری های خود ادامه خواهد داد .

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه