اخبار داغ

عضو سابق کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی:

آمریکا با تصویب قانون «کاتسا» به دنبال ایزوله کردن ایران است

آمریکا با تصویب قانون «کاتسا» به دنبال ایزوله کردن ایران است
عضو سابق کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی با اشاره به این نکته که آمریکا با تصویب قانون «کاتسا» به دنبال ایزوله کردن ایران است، گفت: چنانچه عقب نشینی کنیم آنان جلوتر خواهند آمد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم آقامحمدی، عضو سابق کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی در گفت‌گو با محراب خبر، قانون کاتسا در ارتباط با سایر کشورها برای اقتصاد ما چالش ایجاد می‌کند و نه تنها در سطح بین المللی، بلکه در معاملات داخلی نیز این قانون تأثیر گذار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, محراب خبر,

 

,

وی افزود: غربی‌ها به دنبال این هستند تا کشورهایی که در مقابل آن‌ها می‌ایستند و جواب زورگویی‌های آن‌ها را می‌دهند را ایزوله کنند و سر جای خودشان بنشانند که کاتسا از این دست کارها است و باید دید در این بین اروپایی‌ها چه واکنشی نشان می‌دهند.

,

 

,

عضو سابق کمیسیون امنیت مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آمریکایی‌ها به دنبال عقب نشینی ما هستند و چنانچه این مهم محقق شود آن‌ها سر جای خود نمی‌شینند و به مقاصد جدید دست می‌اندازند.

,

 

,

آقامحمدی خاطرنشان کرد: ایران پس از انقلاب تحریم شد و در حال حاضر هم هر زمان غربی ها امکانی برای تحریم بیابند، مضایقه نمی‌کنند.

,

 

,

وی با اشاره به این نکته که چنانچه در برابر این قانون نیز ملاحظه کاری کنیم جلوتر می‌آیند، تصریح کرد: روزگاری استکبار درصدد بود انقلاب را از درون خاموش کند ولی به این مهم دست نیافت.

,

 

,

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: شعله‌های با برکت انقلاب اسلامی پایگاه‌های آن‌ها را در منطقه می‌سوزاند و آتش در جانشان انداخته است؛ آنان به دنبال این هستند که انقلاب را در سطح دنیا به چالش کشند که با نصرت الهی، همراهی مردم و مسئولان این مهم محقق نمی‌شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه