اخبار داغ

مدیر درمان تامین اجتماعی استان اردبیل:

رفع کمبودها، نیازمند مساعدت دانشگاه علوم پزشکی است

رفع کمبودها، نیازمند مساعدت دانشگاه علوم پزشکی است
مدیر درمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در دیدار دو جانبه برای رفع کمبودها و مشکلات درمانی این استان اعلام همکاری و آمادگی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آذرسلام، مدیران درمان تامین اجتماعی و دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دیدار کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آذرسلام,

در این دیدار قادر برجی مدیر درمان سازمان تامین اجتماعی استان اردیبل گفت: به دلیل اهمیت بخش درمان و سلامت که متولی اصلی آن دانشگاه علوم پزشکی بوده، اولین دیدار رسمی را به این بخش اختصاص دادیم تا، ضمن تاکید بر تعامل و هم افزایی در حوزه سلامت استان، فارغ از هرگونه مرزبندی و تعصب به موفقیت های بیشتری دست یافت.

,

برجی ابراز امیدواری کرد: برخی مشکلات و دغدغه های حوزه درمان تامین اجتماعی از جمله؛ کمبود نیروهای متخصص در برخی  رشته و مراکز تابعه با مساعدت دانشگاه علوم پزشکی مرتفع شود.

,

او تاکید کرد: سازمان تامین اجتماعی نیز توان خود را در جذب امکانات و اعتبارات بیشتر برای ارتقاء سطح خدمات درمانی بکار خواهد گرفت.

,

در ادامه قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل اظهار داشت: هر اندازه که بخش درمان تامین اجتماعی در استان موفق تر عمل کند موفقیت بخش درمان استان محسوب شده و بالطبع موجب تقویت خدمات و مدیریت دانشگاه علوم پزشکی نیز می شود.

,

اکبری ضمن ابراز رضایت از مدیریت درمان تامین اجتماعی استان اردبیل بمنظور برطرف کردن مشکلات موجود و هم افزایی برای ارتقائ حوزه سلامت اعلام آمادگی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه