اخبار داغ

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان خبرداد؛

شروع تبلیغات هفته فرهنگی اردستان از هفته آینده/ پوستر هفته فرهنگی اردستان منقش به تصاویر مشاهیر و لوگوی هفته فرهنگی خواهد بود

شروع تبلیغات هفته فرهنگی اردستان از هفته آینده/ پوستر هفته فرهنگی اردستان منقش به تصاویر مشاهیر و لوگوی هفته فرهنگی خواهد بود
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: تبلیغات هفته فرهنگی اردستان پس از تهیه پیشنهادهای مختلف تا یک هفته دیگر بصورت گسترده آماده و توزیع خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصبح اردستان؛ فضل الله بصیرت عصر امروز در جلسه کارگروه فرهنگی هفته فرهنگی اردستان، اظهار کرد: دو موضوع جامع برای هفته فرهنگی اردستان همچون موارد تاریخی و گردشگری پیش بینی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

وی افزود: تبلیغات هفته فرهنگی اردستان پس از تهیه پیشنهادهای مختلف تا یک هفته دیگر بصورت گسترده آماده و توزیع خواهد شد.

,

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اردستان گفت: طرح و پوستر هفته فرهنگی اردستان منقش به تصاویر مشاهیر و لوگوی هفته فرهنگی خواهد بود.

,

بصیرت با بیان اینکه پوستر هفته فرهنگی در قالب بنر نیز آماده خواهد شد، تصریح کرد: بنرهای آماده شده به صورت روزشمار در مبادی وروی شهرستان اردستان نصب خواهد شد.

,

وی تاکید کرد: دو موضوع جامع برای هفته فرهنگی اردستان موارد تاریخی و گردشگری است که اگر به درستی بکارگیری شود می توان از این ظرفیت استفاده کرد.

,

بصیرت تصریح کرد: موضوع تبلیغات هفته فرهنگی اردستان می تواند برای مردم داخل شهرستان و هم مسافران جذابیت خاص خود  را داشته باشد.

,

وی همچنین گفت: پوستر هفته فرهنگی اردستان باید گویای نماد و معرفی تاریخ شهرستان اردستان بوده و محل های نصب آن هم از جانمایی مناسبی برخوردار باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه