اخبار داغ

هم ناله با مشهدالرضا(ع)؛

مراسم عزاداری و دسته روی عاشقان امام رئوف در رودبارجنوب برگزار شد+تصاویر

مراسم عزاداری و دسته روی عاشقان امام رئوف در رودبارجنوب برگزار شد+تصاویر
مراسم عزاداری و دسته روی عاشقان امام رئوف حضرت رضا(ع) در شهرستان رودبار جنوب و بخش جازموریان با حضور پرشور مردم ولایت مدار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، در سالروز شهادت امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا(ع)، مردم ولایتمدار جای جای ایران اسلامی همنوا با شیعیان و محبان اهل بیت‌(ع) در سراسر جهان به ویژه زائران و مجاوران حرم نورانی و ملکوتی ثامن الحجج(ع)، با برافراشتن بیرق های عزا بر سر در خانه‌ها و کوچه‌های شهرها و روستاها، در سوگ شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت اشک ماتم ریختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما،,

 

,

ارادتمندان و محبان خاندان عصمت و طهارت  در شهرستان رودبار جنوب در قالب هیئت‌های مذهبی و دسته‌ جات عزاداری در سوگ امام رئوف، با دلی مالامال از غم و اندوه، بر سر و سینه زنان به سوگواری پرداختند.

,

 

,

این مراسم در شهرستان رودبار جنوب از دفتر امام جمعه تا سه راهی بانک کشاورزی و در بخش جازموریان از مسجد سیدالشهداء (ع)تا گلزار شهدای گمنام برگزار شد.

,

 

,

گفتنی است این مراسم هر ساله در آخر ماه صفر در این منطقه برگزار می شود و در این روز مردم این منطقه با زائران امام رئوف در مشهد الرضا هم ناله می شوند.

,

, ,

, ,

 

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه