اخبار داغ

امام جمعه فرمهین در دیدار با بسیجیان مطرح کرد؛

ولایت؛ ریشه شجره طیبه بسیج/تفکر بسیجی از مرزهای ایران عبور کرده است

ولایت؛ ریشه شجره طیبه بسیج/تفکر بسیجی از مرزهای ایران عبور کرده است
امام جمعه فرمهین گفت: ریشه شجره طیبه بسیج هم ولایت است و شاخ و برگ آن مردم مؤمن و ولایتمدار و میوه اش شکوه، عظمت، عزت، سربلندی و تقرب الی‌الله است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ حجت الاسلام فیض کرمیان، امام جمعه فرمهین صبح امروز در دیدار با بسیجیان شهرستان گفت: عظمت انقلاب اسلامی مدیون تفکر بسیج است و علی رغم تبلیغات منفی علیه این نهاد ارزشی، بسیج با نفوذ در قلب‌ها همچنان در همه عرصه ها پیشرو است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

ولایت؛ ریشه شجره طیبه بسیج

, ولایت؛ ریشه شجره طیبه بسیج,

وی افزود: بسیج شجره طیبه‌ای که بذر آن را امام راحل کاشت. قرآن کریم نیز شجره طیبه را درخت باارزشی می‌داند که ریشه و اصل آن در زمین و شاخ و برگش در آسمان ها است و هر لحظه ثمراتش را تقدیم عاشقان این مسیر می کند.

,

فیض کرمیان اظهار کرد: ریشه شجره طیبه بسیج هم ولایت است و شاخ و برگ آن مردم مؤمن و ولایتمدار و میوه اش شکوه، عظمت، عزت، سربلندی و تقرب الی‌الله است.

,

روحیه جهادی و انقلابی رمز موفقیت بسیج  

, روحیه جهادی و انقلابی رمز موفقیت بسیج  ,

امام جمعه فرمهین بیان کرد: امروز بسیج در عرصه‌های مختلف فرهنگی، سازندگی، علمی و پژوهشی، رزمی و ورزشی و … در حال فعالیت است و روحیه جهادی و انقلابی رمز موفقیت بسیج است.

,

وی گفت: استفاده از ظرفیت بی‌پایان و عظیم بسیجیان در الگوسازی و الگودهی به جامعه اسلامی بسیار مهم است، اگر همین روحیه بسیجی در عرصه های اقتصادی حاکم باشد، مشکلات حل می شود.

,

فیض کرمیان گفت: بسیجی خود را بدهکار به انقلاب می داند و سرباز انقلاب و مطیع اوامر رهبر است.

,

امروز تفکر بسیجی از مرزهای ایران عبور کرده است

, امروز تفکر بسیجی از مرزهای ایران عبور کرده است,

امام جمعه فرمهین افزود: امروز تفکر بسیجی از مرزهای ایران عبور کرده است. و کشورهای منطقه و جوامع اسلامی به نقش بسیج در دفاع از کیان مرز و بوم ایران در هشت سال دفاع مقدس اذعان داشته و با تاسی از این حرکت خودجوش و مردمی در برابر ظلم و دشمنان ایستادگی می کنند.

,

تفکر بسیجی دشمن شناسی ،اقتدار، عزت و شرف است 

, تفکر بسیجی دشمن شناسی ،اقتدار، عزت و شرف است ,

فیض کرمیان با بیان اینکه تفکر بسیجی دشمن شناسی، اقتدار، عزت و شرف است، گفت: آمادگی همه جانبه برای دفاع از انقلاب و ملت عزیز ایران، خودباوری و نگاه به استعداد درونی، امید به آینده انقلاب تنها در تفکر بسیجی است و با عناصر توانمند بسیج و تفکر بسیجی بسیاری از مشکلات حل می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه