اخبار داغ

نشست روشنگری در مدرسه دخترانه الزهراء شاهین دژ برگزار شد+تصاویر

نشست روشنگری در مدرسه دخترانه الزهراء شاهین دژ برگزار شد+تصاویر
صبح امروز نشست روشنگری با موضوع آسیبهای شبکه های اجتماعی و ماهواره برای والدین دانش آموزان دبیرستان دخترانه الزهراء شهرستان شاهین دژ برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام، صبح امروز به همت بسیج دانش آموزی و همکاری مدیریت دبیرستان الزهراء شهرستان شاهین دژ نشست روشنگری با موضوع آسیبهای شبکه های اجتماعی و ماهواره برای والدین دانش آموزان در سالن این مدرسه برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام,

در این نشست سرهنگ پاسدار تقی نجمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ با اشاره به گسترش فضای مجازی در عصر حاضر توجه والدین در نحوه تربیت فرزندان خود در رابطه با نحوه استفاده صحیح از فضای مجازی را مهم توصیف کرد و افزود: دشمن امروز بر روی ذهن نوجوانان و جوانان ما کار میکند و شبانه روز در تلاش است تا با تغییر فرهنگ ناب و اصیل اسلامی در اذهان فرزندانمان بر پیکره نظام اسلامی ضربه وارد کند .

,

وی تصریح کرد : والدین بایست بسیار هوشیار باشند و در زمینه کنترل فرزندان خود در بحث استفاده از بسترهای اینترنت و شبکه های مجازی بسیار به جد عمل کنند.

,

سرهنگ نجمی افزود : دشمن به این نتیجه رسیده است که توانایی مقابله با ایران از لحاظ جنگ سخت را ندارد و بهترین و راحترین راه که همانا جنگ نرم است را به راه انداخته است،ما با چشم خود دشمن را نمیبینیم در حالی که دشمن در جیب ما و یا روی پشت بام نصب شده است و این درحالی است که ارائه این خدمات با وجود هزینه بردار بودن برای دشمن به راحتی و بدون هزینه به ایران و کاربران ایرانی ارائه خدمات مینماید.

,

این مقام مسئول اظهار داشت : بایست تربیت فرزند اسلامی باشد و بگونه ای استفاده از فضای مجازی را برای فرزند ترسیم کنیم که از جنبه های مفید این فضا نهایت استفاده را برده و با طرح ریزی این برنامه نیرنگ دشمن را همچون هشت سال دفاع مقدس و جنگ سخت به خودشان بازگردانیم.

,

در پایان این مراسم طی حکمی که از سوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهین دژ صادر شده بود سهیلا توتونچیان مدیریت دبیرستان الزهراء شاهین دژ بعنوان رئیس کمیته اجرایی بسیج دانش آموزی و دانش آموز فاطمه خالقی بعنوان فرمانده واحد پیشگام بسیج دانش آموزی معرفی شدند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه