اخبار داغ

یادداشت/

باور کنید که باور کردیم

باور کنید که باور کردیم
باور کنید ما باور کردیم که نه تنها زلزله غرب کشور تقصیر عراق و شعار مرگ بر آمریکاست، بلکه پذیرفتیم که تمام طوفان‌های کاترینا در آمریکا هم تقصیر بسیج و سپاه است. اصلا زلزله ژاپن به خاطر پخش دعای کمیل در شبهای جمعه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از “دانشجوآزاد” هنوز خبر تلخ وقوع زلزله در غرب کشور منتشر نشده بود، سیاسی کاری هم آغاز شد. روزنامه شرق نوشت زلزله عراق،ایران را لرزاند. جهانگیری گفت اکثر تلفات مربوط به مسکن مهر است. روحانی گفت مردم بهتر خانه‌سازی میکنند. رضا صادقی و انصاریان دلیل وقوع زلزله را شعار مرگ بر آمریکا دانستند. جواد خیابانی هم با حمله به مسکن مهر خود را به قافله رساند! سعودنیوز و بی‌بی‌سی و رسانه‌های دیگر حامی دولت، علاوه بر موارد قبلی،هجمه به سپاه، القای تبعیض بین شیعه و سنی در امداد رسانی و حمله به راهپیمایی اربعین را در دستور کار قرار دادند. عکسی از صحنه فیلم‌برداری از حجت‌الاسلام قاسمیان که در حال درخواست کمک بود به عنوان عکس یادگاری با خرابه ها منتشر کردند. کلیپ سردار جعفری را تقطیع کردند و مدعی شدند با کسی حرف نمیزده و نمایش بوده، خبر جعلی کمک فرانسه را نشر دادند و خلاصه هرکار توانستند کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجوآزاد,

باور کنید ما باور کردیم که نه تنها زلزله غرب کشور تقصیر عراق و شعار مرگ بر آمریکاست، بلکه پذیرفتیم که تمام طوفان‌های کاترینا در آمریکا هم تقصیر بسیج و سپاه است. اصلا زلزله ژاپن به خاطر پخش دعای کمیل در شبهای جمعه است. باور کنید باور کردیم موقع امداد رسانی و آواربرداری و پخش پتو، نه تنها ابتدا از اصول دین و مذهب سؤال میکنند،بلکه آزمون تاریخ زندگی ائمه(ع) را به صورت تستی برگزار میکنند، اگر قبول شدند بعد اقدام به کمک می‌کنند.

,

اصلا زائران اربعین در منطقه حضور پیدا کردند برای کشتن بازمانده‌ها و موکب‌ها را به عنوان اتاق گاز استفاده کردند. غذاهای آشپزخانه آستان مسموم بود و هرکس از آن خورده، بلافاصله از بین رفته. سپاه هم در ۶ بیمارستان صحرایی که برپا کرده به دنبال دزدیدن و فروختن اعضای بازماندگان در بازار سیاه بوده.

,

سردار جعفری هم مانند حجت‌الاسلام قاسمیان کلا برای نمایش و شو اجرا کردن رفته بودند. تمام ۵۰۰ نفری هم که به عنوان تلفات اعلام شده، در مسکن مهر کشته شدند و اساسا مسکن مهر توسط احمدی نژاد بمب گذاری شده بود، هرکس هم که زنده مانده ساکن بافت فرسوده و‌مسکن اجتماعی شیخ حسن روحانی بوده.

,

اگر صلاح میدانید به این مردم چادر، پتو و غذای گرم و کمک‌های پزشکی برسانید. چهار سال که گذشت، در چهار سال بعد برای مسکن آنها فکری کنید. مردم در دمای صفر درجه، با کمبود غذا و امکانات درمانی، با خانه‌های خراب شده معطل این هستند که ما اینها را باور کنیم.‌ حالا که باور کردیم بسم الله …  برایشان کاری کنید.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه