اخبار داغ

در تجمع بزرگ بسیجیان در میرجاوه مطرح شد؛

مجاهدت بسیجیان و جبهه مقاومت، جهان را از شر داعش نجات داد/تفکر بسیجی طومار گروهک تروریستی داعش را در هم پیچید

مجاهدت بسیجیان و جبهه مقاومت، جهان را از شر داعش نجات داد/تفکر بسیجی طومار گروهک تروریستی داعش را در هم پیچید
فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه با بیان اینکه تفکر بسیجی جهان را از دست داعش نجات داد ،گفت: نابودی داعش به برکت حضور بسیجیان است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری لادیز؛همزمان با سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان مرزی میرجاوه در سپاه این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز؛,





,
,
, ,
,
, ,

 

,


تفکر بسیجی جهان را از دست داعش نجات داد
فرمانده سپاه شهرستان میرجاوه در این مراسم ضمن تبریک سالروز تشکیل بسیج مستضعفین،اظهار کرد: تشکیل سازمان بسیج مستضعفین به‌ فرمان امام خمینی (ره) در سال 58 از ابتکارات ایشان و نشان از دوراندیشی امام راحل دارد که امروز این نیرو در همه عرصه آماده خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی است و شاهد برکات وجود بسیج نه تنها در کشور خود بلکه در سایر کشورهای اسلامی هستیم.

,
, تفکر بسیجی جهان را از دست داعش نجات داد, تفکر بسیجی جهان را از دست داعش نجات داد,
,

سرهنگ علیرضا کرد با بیان اینکه تفکر بسیجی جهان را از دست داعش نجات داد، افزود: نابودی داعش به برکت حضور بسیجیان است و اگر فرهنگ بسیجی نبود داعش در همه جا مسلط می شد، داعش جیره خوار امریکا اسراییل بود و بسیاری از کشورهای منطقه از آن حمایت می کردند اما به همت رزمندگان، نیروهای بسیج مردمی در عراق و جبهه مقاومت این گروهک منفور تروریستی نابود شد.

,

وی با بیان اینکه 70 درصد افرادی که در مقابل داعش به شهادت رسیدند از برادران اهل سنت بودند، خاطرنشان کرد: تمام کشورهای اسلامی و مردم جهان از برکات نابودی داعش بهره مند شدند چراکه بعد از پدید آمدن داعش شاهد اتفاقات ناگواری در بسیاری از کشورهای اسلامی و حتی اروپایی بودیم و اینک به برکت مجاهدت بسیجیان و رزمندگان جبهه مقاومت جهان از شر داعش نجات یافت.

,

وی با اشاره به توطئه های دشمنان برای ایجاد تفرقه در سیستان و بلوچستان، تاکید کرد:سیستان و بلوجستان یکی از استان هایی است که دشمن قصد ایجاد تفرقه و ناامنی در آن را دارد ،حفظ هوشیاری لازمه مقابله با دشمن است، اشتراکات زیادی بین تشیع و تسنن وجود دارد که باید با تبعیت از فرمان رهبر انقلاب آتش به اختیار با حفظ وحدت برای آبادانی استان و کشور خود بکوشیم.

,






,
,
, ,
,
,
, ,



تفکر بسیجی طومار گروهک تروریستی داعش را در هم پیچید
فرمانده قرارگاه شهید هراتی و تیپ حضرت علی‎اکبر (ع) سیستان نیز در این مراسم بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران در جریان جنگ تحمیلی و با وجود هجمه تمام کشورهای قدرتمند جهان با تشکیل بسیج و حضور مردم توانست جنگی نابرابر را مدیریت کرده و سربلندبیرون بیاید.

,
,
, تفکر بسیجی طومار گروهک تروریستی داعش را در هم پیچید, تفکر بسیجی طومار گروهک تروریستی داعش را در هم پیچید,
,

سرهنگ پرویز آبسالان بسیج را حرکتی مردمی و از بی نظیرترین تشکل های مردمی در جهان برشمرد و افزود: اکثر انقلاب های جهان پس از مدتی راه اصلی خود را گم کرده و در دام استکبار جهانی افتادند اما انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود تفکر بسیجی و حضور مردم در صحنه های مختلف دفاع مقدس، سازندگی ، فرهنگی و جنگ نرم سربلند بیرون آمده و توطئه های دشمنان را خنثی کرده است.

,

وی با اشاره به نابودی داعش با وحدت نیروهای جبهه مقاومت و بسیج ،خاطرنشان کرد:فتنه بزرگی توسط استکبار جهانی و یهود در کشورهای اسلامی به وجود آمده بود که بساط این فتنه به همت تفکر بسیجی در کشورهای عراق و سوریه جمع شد و خدمتی بزرگ به بشریت ارائه شد.

,

وی با اشاره به جایگاه قدرتمند و ویژه جمهوری اسلامی ایران در دنیا، تاکید کرد: دشمنان بسیار تلاش کردند به شیوه های مختلف به کشور ما ضربه بزنند اما حضور بسیج تمام این فتنه ها را خنثی کرد، هدف دشمنان از ایجاد ناامنی در کشورهای منطقه، ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران است، تفکر بسیجی همان طور که امام خمینی (ره) فرمودند به تمام جهان منتقل شد و امروز انقلاب اسلامی ایران از جایگاه ویژه ای در جهان برخوردار است.

,

سرهنگ آبسالان اذعان کرد: اگر جمهوری اسلامی به کمک مسلمانان نمی شتافت امروز استکبار جهانی و یهود به هدف خود در ایجاد خلافت خود خوانده داعش رسیده بود اما به برکت تفکر بسیجی طومار گروهک تروریستی داعش جمع شد.

,

وی با بیان اینکه بسیجیان باید مراقب نفوذ دشمن باشند، افزود: بسیجیان باید با بصیرت دشمنان را شناخته و در مقابل آنها ایستادگی کنند، همه ما باید از گذشته تاریخ عبرت بگیریم و اجازه نفوذ دشمن را در بین مسلمین ندهیم و هرکجا ندای تفرقه انگیزی شنیدید بدانید که این ندا از حلقوم دشمن بیرون آمده است.

,

در پایان این مراسم از خانواده شهدای بسیجی شهرستان و خادمین زوار پاکستانی اباعبدالله الحسین(ع) در مرز میرجاوه تجلیل شد.

,







,
,
, ,
,
, ,
,
, ,



انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه