اخبار داغ

فرمانده سپاه ناحیه چناران:

دیپلماسی اقتدار تنها راه مقابله با دشمنان است

دیپلماسی اقتدار تنها راه مقابله با دشمنان است
فرمانده سپاه ناحیه چناران گفت: تفکر بسیجی و دیپلماسی اقتدار عامل پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت در منطقه و تنها راه مقابله با دشمنان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای چناران سرهنگ مجید آذرکیش در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان چناران که در محل سالن تختی چناران برگزار شد، اظهار داشت: امسال سی و هشتمین سال روییدن شجره طیبه بسیج در بستر قلب‌های باایمان امت اسلامی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

فرمانده سپاه ناحیه چناران ادامه داد: کارنامه بسیج هزاران شهید جانباز، جهادگر و ایثارگر دارد. کارنامه بسیج پر است از عملکردهای نورانی، الهی و مخلصانه.

,

وی افزود: اگر بنا باشد بسیج در جبهه جنگ سخت با دشمن تادندان‌مسلح مقابله کنند، کاری را انجام می‌دهد که رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای از آن این‌گونه تعبیر می‌کنند که اگر بسیجیان نبودند نتیجه جنگ طور دیگری رقم می‌خورد.

,

وی خاطرنشان کرد: وقتی‌که بنا است بسیج کار فرهنگی انجام دهد، کاروان های بزرگ راهیان نور و ارتحال حضرت امام رحمت الله علیه، یادواره‌های بزرگ شهدا و برنامه‌های متعدد نظام تعلیم و تربیت در بخش‌های صالحین را در دستور کار خود قرار می‌دهد.

,

آذرکیش عنوان کرد: امروز باهمین تفکر بسیجی، سردار پرافتخار اسلام و انقلاب و مجاهد فی سبیل الله، حاج قاسم سلیمانی توانسته است فتنه بزرگ داعش را به فرماندهی فرمانده کل قوا، مقام معظم رهبری و حضرت آیت الله سیستانی در عراق، از بین ببرد و کاری کند که نه تنها ضربه‌ای به پیکر داعش وارد شود، بلکه ضربه‌ای به آمریکای جنایتکار، چه دولت قبلی و چه دولت فعلی آن، رژیم های وابسته به آن‌ها در منطقه و همه‌کسانی که از لحاظ تجهیزات و امکانات از داعش پشتیبانی کردند، وارد شود.

,

فرمانده سپاه ناحیه چناران بیان داشت: کاری که رزمندگان جبهه مقاومت انجام دادند، خدمت نه تنها به مردم منطقه و امت اسلامی منطقه بود، بلکه به تعبیر رهبری، خدمت به بشریت و تمام ملت‌ها است. چون اینها بنا داشتند از شرق تا غرب عالم را در اشغال خودشان درآورند.

,

وی ادامه داد: این پیروزی‌ها به سبب داشتن تفکر بسیجی، دیپلماسی اقتدار است. دیپلماسی روحیه جهادی و انقلابی است که این همه افتخار برای رزمندگان جبهه مقاومت به وجود آمده است. دیپلماسی که از لوازم آن اعتماد به وعده‌های خداوند متعال است. دیپلماسی که به قدرت و اراده مردم ایمان دارد.

,

وی افزود: اینکه ما امروز می‌بینیم امت اسلامی از افغانستان، پاکستان، ایران، عراق، لبنان و یمن باهم کار گروهی و تشکیلاتی انجام می‌دهند؛ این دیپلماسی تشکیلاتی عامل پیروزی و موفقیت ما بوده است. دیپلماسی جهادی نشانگر این است که تنها راه مقابله با دشمنان این است که به وعده‌های خداوند متعال اعتماد داشته باشیم. خداوند می‌فرماید «ان تنصرالله ینصرکم و الذین جاهدوا فینا لنهدینهم سبلنا و ان الله مع المحسنین»

,

آذرکیش خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این اجتماع بزرگ در سطح شهرستان چناران نمایش اقتدار بسیج و آمادگی همه جانبه برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی و آمادگی جهت بیعت با آرمان های امامین انقلاب اسلامی است.

,

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش، تبیین ارتباط خط سرخ شهادت با بسیجیان و تمامی کسانی که برای دفاع از ارزش‌ها و دفاع از انقلاب به صحنه آمده‌اند و حاضرند با تمام وجود در همه صحنه‌ها جهت برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، حتی از جان خودشان نیز بگذرد، است.

,

آذرکیش بابیان اینکه روزی خواهد آمد که همه ما جهت مقابله با اسرائیل، غده سرطانی منطقه، مقابله کنیم، افزود: اگر این روحیه، این حضور و این اقتدار و صلابت در بین ممالک اسلامی باشد، آمریکا، اسرائیل، صهیونیست‌ها، غربی‌ها و عربستان هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

,

 وی در پایان گفت: امسال بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج برگزار شد که جا دارد از همه افرادی که در این راستا زحمت کشیدند، تقدیر و تشکر شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه