اخبار داغ

مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان خبرداد؛

طراحی نقشه همراه کاشان در دو پلتفرم «وب» و «تلفن همراه»

طراحی نقشه همراه کاشان در دو پلتفرم «وب» و «تلفن همراه»
مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان از به روز شدن نقشه همراه کاشان در دو پلت فرم وب و تلفن همراه خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازکاشان اول ؛ سید محمد سید بحری، صبح امروز در گفتگو یی، با بیان اینکه حرکت به سوی تکنولوژی و هوشمند سازی، الزامات زیرساختی لازم دارد، اظهار کرد: طی سال ها مطالعه و تجربه نقشه همراه کاشان به صورت آفلاین و آنلاین قابل استفاده است و در دسترس عموم قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشان اول ,

وی، تصریح کرد: فناوری یک رکن اساسی در تمام تصمیمات شهری است و هر پروژه ای به صورت مستقیم و غیر مستقیم با یکی از پلت فرم های فناوری مرتبط است، پلت فرم کاربردی نقشه همراه کاشان که از امکانات بسیار موثر در موضوعات شهروندی است توسط شهرداری کاشان تولید شده که این امکان حوزه خدمات رسانی و تعاملات آینده بین شهرداری و شهروند را حتی در گستره فضای مجازی مهیا می کند.

,

بحری، با اشاره به وجود نقشه های همراه مشابه مانند گوگل، تاکید کرد: جمع آوری اطلاعات مختلف در خصوص صنوف و کسب و کار و موضوعات مختلف خدمات شهری و تمامی اطلاعات ضروری که یک شهروند باید در دسترس داشته باشد، در این نسخه لحاظ شده و تا کنون بیش از 14 هزار نقطه خدماتی و کسب و کار در این نسخه شناسائی و ثبت شده است.

,

وی، با بیان اینکه تمامی این اطلاعات روی سرورهای داخل ایران ذخیره سازی شده و مورد استفاده قرار گرفته است، گفت: این نقشه کاربردی، به روز رسانی شده و هر چند روز یک بار اطلاعات جدید در آن به روز رسانی می شود.

,

مدیر آمار و فناوری اطلاعات شهرداری کاشان، افزود: شهرداری کاشان در پیاده سازی این نرم افزار شهرهای اطراف را نیز در نظر داشته و اجازه ورود اطلاعات در این سامانه را امکان پذیر کرده است، به طوری که می توان این پروژه را یک پروژه منطقه ای قلمداد کرد.

,

بحری، با اشاره به امکانات این سامانه تصریح کرد: دسترسی به صورت آفلاین، امکان مشاهده‌ نقشه در نمای پرسپکتیو و چرخش °360، جستجو آفلاین محلات، معابر و مکان‌های شهر، سرویس آفلاین این‌دوروبرها (Near-by) برای یافتن فرصت‌های اطراف،جستجوی سریع (Quick Search) و ترکیبی به همراه قابلیت تبدیل گفتار به متن ، مسیریابی حمل و نقل همگانی(اتوبوس و تاکسی)، سرویس مسیریابی خودرو شخصی، افزوده شدن لایه رویداد‌های ترافیکی برروی نقشه، امکان مشاهده‌ی تصاویر شهرنما (پانوراما معابر)، قابلیت “کی؟ کجاست؟” از امکاناتی سیستم است.

,

وی، افزود: امکان جمع سپاری برداشت اطلاعات شهروندان، امکان رویت فرصت های سرمایه‌گذاری در پروژه‌های با مدل سرمایه گذاری، امکان امتیازدهی به شهروندان برداشت کننده اطلاعات جهت قدردانی از همکاری در به روز رسانی، قابلیت اطلاع رسانی رویدادهای شهر به شهروندان از پنل نرم افزاری، ایجاد لایه های جدید کاربردی در خصوص گردشگری و موضوعات پسماند و خدمات شهری و خدمات الکترونیک، از دیگر امکانات این نرم افزار محسوب می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه