اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد

جزای نقدی 56 میلیارد ریالی برای متخلفان صنفی و غیرصنفی در مازندران/ عدم درج‌قیمت در صدر تخلفات

جزای نقدی 56 میلیارد ریالی برای متخلفان صنفی و غیرصنفی در مازندران/ عدم درج‌قیمت در صدر تخلفات
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، متخلفان صنفی و غیرصنفی مازندران به بیش از 56 میلیارد ریال جزای نقدی محکوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا مهدی عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از برخورد با متخلفان صنفی و غیرصنفی در مازندران خبر داد و اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون، در بخش‌های مختلف 11 هزار و 198 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی مازندران ارجاع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,

وی افزود: با توجه به اینکه فلسفه ذاتی تعزیرات حکومتی رسیدگی فوری به تخلفات و مجازات متخلفان است، بنابراین بر این اساس، از این تعداد، 11 هزار و 163 فقره مختومه شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران بیان کرد: طی این مدت، متخلفان صنفی و غیرصنفی در مجموع به مبلغ 56 میلیارد و 485 میلیون و 359 هزار و 660 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

عباسی تصریح کرد: طی این مدت، عدم درج قیمت با 3 هزار و 804 فقره در صدر تخلفات قرار گرفت و گران‌فروشی با 2 هزار و 535 فقره، عدم ارائه فاکتور خرید با یک‌هزار 177 فقره، عدم صدور فاکتور خرید با 830 فقره، کم‌فروشی با 470 فقره، تداخل صنفی با 354 فقره و تقلب با 277 فقره در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

وی در پایان از شهروندان استان خواست تا هرگونه تخلف واحدهای صنفی و غیرصنفی را به شعب ادارات تعزیرات حکومتی در سطح استان یا به شماره 135 سامانه تعزیرات حکومتی و یا با سامانه 124 اداره صنعت، معدن و تجارت اعلام کنند تا برخورد به‌موقع و قاطع با متخلفان انجام شود.
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه