اخبار داغ

فرماندار ورامین:

نقشه توسعه در ورامین باید آماده شود

نقشه توسعه در ورامین باید آماده شود
فرماندار ورامین پس از بیان اینکه هزینه برای آموزش‌های لازم بسیار مناسب تر از هزینه‌های چند برابر برای تلفات بالا است، گفت: باید مراکز پژوهشی راه اندازی شود تا آموزش‌های لازم با توجه به شرایط منطقه به افراد مختلف داده شده و در زمان لازم از آنها بهره برداری مناسب کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورامین ما: محمدرضا یوسفی فرماندار ورامین در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ورامین گفت: مجمتع هلال احمر قلعه سین جز شهرستان پیشوا محسوب می‌شود و به همین دلیل نیز امروز نمی‌توانیم اقدامات مناسب را انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ورامین ما,

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلاتی که امروز در شهرستان ورامین وجود دارد تقسیمات سیاسی است که باعث شده تا دانشگاه‌ها و اماکن دیگر آن هر کدام در شهرستان‌های دیگر وجود دارد.

,

یوسفی با بیان اینکه هلال احمر باید برای ورامین اقدامی انجام دهد، گفت: از تلاش‌های سه عضو شورای شهر که با وجود خستگی موکب احباب الرضا در مسیر نجف به کربلا باز هم در قصر شیرین حضور پیدا کرده و با اقدامی جهادی، حساب شده و دلسوزانه اقدام به یاری رساندن به زلزله زدگان کردن تقدیر می کنیم.

,

فرماندار ورامین اظهار داشت: مسئولین ادارات ما باید این را بدانند که زلزله کرمانشاه به اندازه‌ای بود که باید توسط مدیران همان استان مدیریت می شد و همین مسئله باید درس عبرتی برای مسئولین ما باشد تا اقدامات محوله به آنها به درستی انجام شود.

,

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ما بر روی گسل زلزله هستیم، همانند کشورهای زلزله خیز باید در آمادگی کامل باشیم تا در زمان وقوع حادثه اقدامات لازم را انجام دهیم.

,

یوسفی تصریح کرد: باید در ورامین نقشه توسعه داشته باشیم تا همگان بدانیم که از چه مسیری به سمت چه هدفی باید گام برداریم تا در زمان بحران با مشکل روبرو نشویم.

,

فرماندار ورامین با بیان اینکه باید اطلاعات لازم را آماده کرده و به گروه‌های امدادی برسانیم، گفت: در زمان بحران باید دستگاه‌های امنیتی ورود مستقیم کرده و گلوگاه ها را کنترل کنند تا رفت و آمدها مشخص گردیده و تمام آمد و شدها توسط کارت صورت گیرد.

,

وی اظهار داشت: ستاد بحران نیز باید از هم اکنون خود را آماده کند تا در زمان بروز حادثه با توجه به شرایط اقلیمی منطقه اسکان‌های موقت را سازماندهی و راه اندازی کند تا مشکلی پیش نیاید.

,

یوسفی پس از بیان اینکه هزینه برای آموزش‌های لازم بسیار مناسب تر از هزینه‌های چند برابر برای تلفات بالا است، گفت: باید مراکز پژوهشی راه اندازی شود تا آموزش‌های لازم با توجه به شرایط منطقه به افراد مختلف داده شده و در زمان لازم از آنها بهره برداری مناسب کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه