اخبار داغ

در گفتگو با رئیس اداره صنعت و معدن بناب مطرح شد؛

درخشش ۵ واحد تولیدی بناب در سطح ملی و استانی/ شرکت مجتبی بناب به عنوان یکی از صادرکنندگان نمونه کشوری انتخاب شد

درخشش ۵ واحد تولیدی بناب در سطح ملی و استانی/ شرکت مجتبی بناب به عنوان یکی از صادرکنندگان نمونه کشوری انتخاب شد
رئیس اداره صنعت و معدن بناب گفت: از بین 30 واحد تولیدی نمونه در سطح استان 4 واحد تولیدی از شهرستان بناب به عنوان صادرکننده نمونه استانی و یک واحد تولیدی نیز به عنوان صادر کننده نمونه کشوری انتخاب شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس زاهدی فر صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب ضمن اعلام این خبر افزود: از ۳۰ صادر کننده نمونه استانی که قرار است فردا در سالن همایش های پتروشیمی تبریز تجلیل شود شهرستان بناب با ۵ واحد صادراتی نمونه در بین شهرستان های استان، بار دیگر افتخاری برای شهر و شهروندان ارزنده بناب را کسب کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انعکاس بناب,

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بناب به دست آوردن چنین موفقیتی را دستاوردی برجسته و نمونه برای شهرستان بناب دانست و گفت: در وضیعت نامناسب اقتصادی کشور چنین دستاوردی نشان از برتری شهرشتان بناب در حوزه تولید و صادرات را نشان می دهد.

,

وی کسب این موفقیت بی نظیر را ثمره تلاش های شبانه روزی همه مدیران، کارگران و مسئولان شهرستان اعلام کرد و گفت: این دستاورد را به مدیران و کارکنان این واحدهای تولیدی، صادراتی و مسئولین متعهد شهرستانی تبریک می گوئیم و مطمئناً این موفقیت یک تعالی و اقدام عملی در تحقق آرزوهای دیرینه رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد کشوری به شمار می آید.

,

زاهدی فر افزایش ۱۱۰ درصدی صادرات شهرستان بناب را نتیجه این موفقیت خواند و گفت: خوشبختانه تولیدات غیر نفتی و صادرات در شهرستان رشد خوبی پیدا کرده است و نتیجه این افزایش تولید و صادرات اشتغال خوبی هم در شهرستان ایجاد شده است.

,

وی در پایان اسامی واحد های نمونه انتخاب شده در استان را شرکت مجتبی بناب به مدیریت آقای مصطفی حدادی, صادر کننده نمونه ملی و استانی- شرکت شکوه بناب به مدیریت آقای رضا طبیبی، صادر کننده نمونه استانی- شرکت فجر بناب به مدیریت آقای عبدا… حدادی نمونه استانی- شرکت کاوه افروز به مدیریت آقای حسین نجفی تولید کننده نمونه استانی- شرکت آذر تاک به مدیریت آقایان کریمی و مهدوی صادر کننده نمونه استانی اعلام کرد و گفت: امیدواریم سال آینده به تعداد این واحدهای تولیدی نمونه اضافه شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه