اخبار داغ

وقوع دو پس لرزه بالای 4 ریشتر در کوهبنان/تنها یک مصدوم از زلزله شب گذشته بستری است

وقوع دو پس لرزه بالای 4 ریشتر در کوهبنان/تنها یک مصدوم از زلزله شب گذشته بستری است
شب گذشته زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر شهرستان کوهبنان استان کرمان را لرزاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه آرمان ؛ شب گذشته زمین لرزه ای به بزرگی 5.2 ریشتر در ساعت 20:34:44 درطول جغرافیایی 56.28 و عرض جغرافیایی 31.38 در عمق  10 کیلومتری زمین رخ داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از  شبکه اطلاع رسانی راه آرمان , شبکه اطلاع رسانی راه آرمان , شبکه اطلاع رسانی راه آرمان ,

گفتنی است بر اساس اعلام سایت زلزله نگاری از شب گذشته تا کنون منطقه مذکور دارای پس لرزه های متعدد بوده است که دو پس لرزه بالای 4 ریشتر در کوهبنان رخ داده است.

,

براساس گزارشات رسیده از خبرنگار آرمان کرمان؛ در ساعات اولیه از وقوع این حادثه  ارتباط تلفنی و اینترنت در شهرستان کوهبنان اختلال دارد.

,

روستای گور و الله آباد کوهبنان تاکنون بیشترین خسارت را از نظر وجود خانه های قدیمی داشته اند.

,

بافت قدیم کوهبنان نیز تخریب داشته است.

,

, ,


دکتر سیدمحمد صابری  مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان در خصوص آخرین جزئیات مربوط به زمین لرزه شب گذشته اظهار کرد:تمامی مصدومین زلزله 5 و 2 دهم ریشتری کوهبنان به جز یک نفر، با وضعیت عمومی خوب ترخیص شدند.

, ,
,

مدیرمرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کرمان گفت: هم اکنون فقط یک نفر از مصدومان زلزله، در بیمارستان شهید باهنر کرمان بستری است.

,

قابل ذکر است که از مجموع 42 مصدوم، 5نفر از مصدومین به دلیل ترومای مستقیم ناشی از ریزش آوار و 37 نفر به دلیل آسیب های غیر مستقیم ناشی از ترس و فرار دچار جراحت شده اند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه