اخبار داغ

همایش تجلیل از خادمان ودست اندر کاران موکب محبان الزهرا(س) نی ریزبرگزارشد

همایش تجلیل از خادمان ودست اندر کاران موکب محبان الزهرا(س) نی ریزبرگزارشد
با حضور روحانیت، معاون فرماندار و تعدادی از رؤسای ادارات و نهادها، همایش تجلیل از خادمان ودست اندر کاران موکب محبان الزهرا (س) نی ریزدر سالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نبض نی ریز؛ همایش تجلیل از خادمان ودست اندر کاران موکب محبان الزهرا(س) نی ریز با علی راهوار  معاون فرماندار در سالن آمفی تئاتر این شهر برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از نبض نی ریز؛,

 حجت الاسلام والمسلمین فخرالدین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی نی ریز در این همایش با تشکر از خادمان ودست اندرکاران موکب محبان الزهرا (س) گفت: خدمت در دستگاه سید الشهدا (ع) سعادتی بس عظیم است که همه لیاقت انجام این کار را ندارند وفرصتی است که به آسانی بدست نمی آید.

,

وی تصریح کرد: خدمت به زوار امام حسین (ع)و قدم گذاشتن دراین راه ثواب و اجر الهی ویژه‌ای دارد وخوشا به حال شما که این سعادت نصیبتان گردید و فردای قیامت در محضر ائمه اطهار(ع) روسفید وسربلند می باشید.
 
میرزایی با بیان این که اربعین تجمع وارادت دوستداران به ائمه اطهار و سید الشهداء(ع) است افزود: اربعین فرصت خوبی برای  انتقال فلسفه قیام عاشورا است و باید از این فرصت به خوبی استفاده شود.

,
,
,

محمد علی حمیدی در ادامه همایش مسوول اجرایی موکب محبان الزهرا (س) نی ریز با تشکر از همه دست اندرکاران وخادمان وادارات ودستگاههایی که در این کار بزرگ همکاری داشتند با ارائه گزارشی از نحوه راه اندازی موکب وارائه خدمات به زائران سید الشهداء (ع)گفت : باید همه افراد و تشکل ها سعی کنند این مراسم هر ساله باشکوه تر انجام شود و این وظیفه مهم و بزرگی است که هر فرد باید در انجام آن بکوشد.

,

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی فال اسیری رئیس حوزه علمیه امام مهدی (عج) در ادامه این مراسم گفت: امام حسین (ع) در روز عاشورا بحث  قرآن را به نمایش گذاشت ، شما خادمان نیز تلاش کنید همان گونه که در راه اندازی موکب وخدمت به زائرین اربعین موفق عمل کردید ، فراگیری قرآن و نماز اول وقت را نیز سرلوحه کار خویش قرار دهید.

,

علی راهوار معاون فرمانداری نی ریز در ادامه این همایش ضمن تشکر از دست اندرکاران و ادارات ودستگاههایی که دربرپایی موکب محبان الزهرا (س) تلاش کردند با بیان حدیثی از پیامبر گرامی اسلام(ص)که می فرماید:«دوست دارد خداوند کسی را که حسین(ع) رادوست داشته باشد» به توفیق عظیم خدمت در دستگاه اباعبدالله الحسین(ع) تأکیدکرد.

,

 در ابتدای این همایش متن پیام آیت الله فقیه امام جمعه محترم نی ریز وعضو خبرگان رهبری  توسط حجت الاسلام والمسلمین میرزایی رئیس اداره تبلیغات اسلامی قرائت شد ودر پایان، از سرگرو ههای موکب محبان الزهرا (س) تجلیل شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه