اخبار داغ

فرماندار تربت جام:

اخلاق مداری ضامن اجرای قانون در کشور است

اخلاق مداری ضامن اجرای قانون در کشور است
فرماندار تربت جام گفت: تصمیم گیران جامعه باید هوشیاری، هوشمندی، وحدت، انسجام، وفاق، همدلی، هم افزایی و همفکری لازم را داشته باشند؛ چراکه اخلاق مداری ضامن اجرای قانون در کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، مرتضی حمیدی امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی با اشاره به شرایط حاکم بر جهان و نظام اسلامی گفت: تصمیم گیران جامعه باید هوشیاری، هوشمندی، وحدت، انسجام، وفاق، همدلی، هم افزایی و همفکری لازم را داشته باشند؛ چراکه اخلاق مداری ضامن اجرای قانون در کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز, جام روز,

 

,

حمیدی با اشاره به آثار رعایت اخلاق افزود: اخلاق مداری خواسته های درونی و اجتماعی جوامع بشری را تعدیل می کند و باعث تقویت بعد روحی و معنوی انسانها می شود.

,

 

,

وی با تاکید بر اجرای برنامه های بصیرتی به مناسبت فرا رسیدن نهم دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، تصریح کرد: نهم دی تجلی قدرت الهی در شکست فتنه آمریکایی و صهیونیستی بودکه با مدیریت رکن رکین نظام رهبری معظم انقلاب و حضور به موقع مردم انقلابی فتنه خنثی شد.

,

 

,

فرماندار تربت جام با اشاره به وظایف مردم  و مسئولان در فتنه ها، خاطرنشان کرد: همه وظیفه داریم در راستای اهداف مقام معظم رهبری حرکت کنیم و بایدبه نکته های اعتقادی و ارزشهای اصلی نظام توجه کرد و طوری برنامه ریزی کنیم که در چارچوب منویات رهبری باشد.

,

 

,

حمیدی با اشاره به مولفه های وحدت در شهرستان، تاکید کرد: در شهرستان تلفیقی تربت جام نباید هرکسی از نگاه و زاویه و تحلیل شخصی خودش جامعه را دچار مشکل کند؛ باید وحدت در این منطقه حساس بیش از گذشته تقویت شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه