اخبار داغ

معاون وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد

اعلام مدت زمان زنگ‌های تفریح و تدریس معلمان در کلاس‌ درس دبستانی‌ها

اعلام مدت زمان زنگ‌های تفریح و تدریس معلمان در کلاس‌ درس دبستانی‌ها
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش، مدت زمان تدریس معلمان در کلاس‌های درس و مدت زمان زنگ‌های تفریح دانش‌آموزان دبستانی را اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی دانا، فاطمه قربان، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو بافارس، با اشاره به تعداد دانش‌آموزان و کلاس‌های درس در مقطع ابتدایی، اظهارداشت: در مقطع ابتدایی حدود 7 میلیون دانش‌آموز تحصیل و نزدیک به 310 هزار کلاس درس و 60 هزار مدرسه میزبان دانش‌آموزان دبستانی است.

, شبکه اطلاع رسانی دانا,

وی افزود: از شنبه تا چهارشنبه کلاس‌های رسمی دایر است و پنجشنبه کودکان در کنار خانواده‌ها هستند؛ این موضوع مهم است که دانش‌آموز هم فرصت بازآموزی داشته و خانواده در کنار دانش‌آموز باشد.

,

قربان تصریح کرد: در مقطع ابتدایی زمان شروع و پایان زنگ کلاس‌ها را نمی‌بندیم؛ زیرا مناطق جغرافیایی کشور متفاوت است و این زمان در اختیار استانها گذاشته شده است.

,

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به زمان حضور در کلاس و زنگ تفریح دانش‌آموزان دبستانی در سال تحصیلی جدید، خاطرنشان کرد: برای پایه‌های اول تا سوم ابتدایی 40 دقیقه آموزش و 20 دقیقه زنگ تفریح در نظر گرفته شده است.

,

وی افزود: برای دانش‌آموزان چهارم تا ششم دبستان نیز 45 دقیقه آموزش و 15 دقیقه زنگ تفریح به صورت سراسری در کشور در نظر گرفته شده است؛ اما شروع ساعت کار فصل به فصل متفاوت است و بر اساس موضوع جغرافیایی آنها تصمیم گیری می‌شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه