اخبار داغ

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

جامعه مفسدین را از صحنه حذف می کند/ اشرافی گری سیاسی در جامعه

جامعه مفسدین را از صحنه حذف می کند/ اشرافی گری سیاسی در جامعه
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بین سبزپوشان موشکی در برازجان گفت: در آینده نزدیک خود جامعه مفسدی را از تاریخ و جامعه حذف می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "سپاس"نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در همایش بصیرتی نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان دشتستان که در گروه موشکی 216 فاطر برگزار شد اظهار داشت: یک نکته بسیار ارزشمند در پیروزی بعد از انقلاب اسلامی این است که  قریب به چهل سال راه طی شده را مرور کنیم و نقاط مثبت را بشناسیم و نواقص و معایب را استخراج کنیم تا در آینده چراغ راهمان باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

علیرضا زاکانی به نقش جمهوری اسلامی ایران در منطقه اشاره کرد و افزود: ترکیه خود را دایه عثمانی می خواند ولی با اقدامات نادرست خود در کشورهای سوریه و عراق صدمات بسیار سنگینی را به خود وارد کرد ولی نهایتا دست نیاز به کشور ایران دراز می کرد و بارزانی با این همه نمک نشانی ها از ایران کمک خواست و این برکت انقلاب و رهبری است.

,

وی یادآور شد: سران فتنه به دنبال قدرت طلبی و منفعت بودند و گول چند روزه دنیا را خوردند و در سال 88 مسئول ستاد یکی از سران فتنه به خود وی رای نداد و با حاضر شدن در دانشگاه امیر کبیر تهران رای خود را به یکی دیگر از نامزدها داد.

,

زاکانیبا توجه به اینکه مسئولین باید معنای بصیرت را در جامعه به نحو احسنت پیاده کنند خاطرنشان شد: وظیفه ما در زمان فتنه 88 این بود که مشخص کنیم رای مردم کجا است که در این بین 24 میلیون نفر راضی بودند و 16 میلیون نفر ناراضی بودند و هیچ گونه تقلبی نیسط در کار نبود.

,

نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی 9دی را روز اتمام کردن به فتنه 88 خواند و علت حصر سران فتنه را این چنین بیان کرد: 25بهمن 89 زمانی که در سوریه اقداماتی بر علیه این کشور توسط آمریکایی ها رقم خورد که یک برنامه با جنبه ضد امنیتی ریخته بودند و در کشور ایران نیز سران فتنه به دنبال کشاندن این آشوب به کشور بودند که کانون فتنه جدید در این تاریخ بود.

,

این مقام مسئول علت فشار بر مردم جامعه را بی تدبیر بعضی از مسئولبن دانست و تشریح کرد: بی تدبیری بعضی از مسئولین فشار را روی مردم چند برابر کرده است و کشور نیاز به آرامش دارد مردم نیار به آرامش دارند بایید این بار سنگین را بر روی دوش مردم برداشت.

,

زاکانی بیان کرد:امروز به واسطه بی عملی و بدعملی مسئولین ضربه بسیار شدیدی خورده ایم که آسیب آن گریبان گیر جامعه و خانواده ها شده است و در آینده نزدیک خود جامعه مفسدین را از صحنه حذف می کند زیرا جامعه الان در حالت اشرافی گری سیاسی است.

,

وی در آخر صحبت ها خود بیان داشت: در کشور می شود کار های زیادی را برای راحت شدن زندگی مردم انجام داد ولی باید در این بعضی ها دست از منفعت کاری خود بردارند.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه