اخبار داغ

مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

مسئولین باید پیگیر مطالبات مردمی باشند/همه باید در چارچوب قانون حرکت کنیم و وارد زمین دشمن نشویم

مسئولین باید پیگیر مطالبات مردمی باشند/همه باید در چارچوب قانون حرکت کنیم و وارد زمین دشمن نشویم
مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با توجه به تجمعات اعتراضی در برخی شهرهای کشور ، به پیگیری مطالبات مردمی توسط مسئولین اشاره کرد و بر حرکت در چارچوب قانون تاکید ورزید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل چندروزی است مردم برخی از شهرهای کشور، در اعتراض به وضعیت اقتصادی و معیشتی و رکود در بازار درخواست های خود از دولت را برای بهبود اوضاع اقتصادی بیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل, چهارفصل,

معترضان در این تجمعات از دولت می خواهند تا با عملی کردن وعده های انتخاباتی اش،روند بهبود اقتصادی کشور را سرعت بخشیده و مانع افزایش قیمت در کالای اساسی و مورد نیاز مردم شود.

,

به همین دلیل خبرنگار چهارفصل به سراغ مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد رفت و نظر وی را درباره این تجمعات جویا شد .

, چهارفصل,

حجت الاسلام میرمحمدی ضمن اعلام بی اطلاعی از جزئیات اتفاقات پیش آمده، گفت: این مسائل چیزهایی نیستند که بخواهیم ذهنمان را درگیر آن کنیم و معمولا از این موارد پیش می آید که البته ممکن است دشمنان انقلاب و نظام و استکبار جهانی از این موضوع سوءاستفاده کنند .

,

وی افزود: باید کسانی که چنین حرکاتی را انجام می دهند باید مواظب باشند و بدانند که این کارها چه خسارات و مشکلاتی را ایجاد می کند و در چنین حرکت هایی، ممکن است افرادی بدون آگاهی وارد این مسائل شوند که باید خیلی دقت کنند در زمین دشمن بازی نکنند.

,

میرمحمدی در ادامه گفت: اگر این تجمعات توسط اصناف خاصی صورت می گیرد و مطالباتی دارند ، باید توسط مسئولین رسیدگی شود و مشکلات آن ها را حل کنند و نباید از این حرکات مردم که هیچ گونه جنبه سیاسی ندارد، استفاده و بهره برداری سیاسی کنند .

,

مدیرکل دفترامور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در پایان اظهار کرد: همه باید در چارچوب قانون حرکت کنیم و کاری صورت نگیرد که به این انقلاب و نظام اسلامی که ماحصل خون هزاران شهید است خدشه ای وارد شود .

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه