اخبار داغ

نگاهی به عملکرد فرماندار معرفی شده برای تبریز در میانه؛

مدیر بازنشسته با استفاده از فاکتور ایثارگری به ریاست خود ادامه می‌‌دهد/ ناکامی شکری در جلب رضایت مردم در سایه بیکاری جوانان و وعده‌‌های تحقق نیافته!

مدیر بازنشسته با استفاده از فاکتور ایثارگری به ریاست خود ادامه می‌‌دهد/ ناکامی شکری در جلب رضایت مردم در سایه بیکاری جوانان و وعده‌‌های تحقق نیافته!
بعد از تایید حکم رحیم شهرتی‌فر (فرماندار سابق تبریز) به عنوان معاون امنیتی سیاسی استاندار آذربایجان شرقی همچنان حکم فرماندار جدید تبریز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، ظهر دیروز خبر تایید حکم رحیم شهرتی‌فر به عنوان معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان‌‌شرقی رسانه‌ای شد و فرماندار سابق تبریز علی‌رغم فعالیت چند ماهه، این بار به صورت قانونی بر صندلی معاونت استاندار تکیه زد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

اما بعد از انتصاب شهرتی‌فر به عنوان معاون امنیتی سیاسی استاندار، مجید خدابخش فرماندار شهرستان میانه را به عنوان فرماندار جدید تبریز به وزارت کشور معرفی کرد تا حکم حمید شکری با این سمت جدید به امضای وزیر کشور برسد اما  بعد از گذشت ماه‌ها و حتی پس از تایید حکم شهرتی‌فر انتصاب شکری به رسمیت شناخته نشده است و تبریزی‌ها منتظر تصمیم‌گیری وزارت کشور در این خصوص هستند.

,

در خصوص حمید شکری ذکر چند مساله خالی از لطف نیست و می‌تواند ما را با فرمانداری احتمالی تبریز آشنا کند؛ شکری که چندین سال فرماندار شهرستان ویژه میانه بوده است بازنشسته بوده و چند سالی از دوران بازنشستگی‌اش گذشته و به موجب قانون ایثارگری همچنان بر سر کار است، مساله‌ای که نیازمند تامل بیشتری می‌باشد و باید توجه کرد که آیا چنان تبریز را قحط المدیر فرا گرفته که باید فرماندار تبریز از بین بازنشستگان و یا مدیران شهرستانی انتخاب شود؟

,

عملکرد حمید شکری در میانه در حد صفر بوده است

, عملکرد حمید شکری در میانه در حد صفر بوده است,

یکی از فعالین رسانه‌ای میانه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی آناج در خصوص عملکرد شکری در میانه اظهار داشت: میزان رضایت مردمی از فرماندار میانه بسیار پایین بوده و حتی در نظرسنجی‌هایی که برخی کانال‌های تلگرامی داشته‌اند نتیجه بسیار منفی و میزان رضایت مردم کمتر از 30 درصد بوده است.

,

وی ادامه داد: در حوزه اجرایی نیز در خصوص مشکلاتی که در شهرستان بوده‌ اقدامات عملی صورت نگرفته است، وحتی وعده‌‌هایی مثل نیروگاه حرارتی که در برنامه زنده استانی گفته شد عملی نگردیده و همچنین در سند تدبیر و توسعه دولت عملکردی در حد صفر داشته‌اند و در زمینه بیکاری هم میانه همچنان رتبه اول استان می‌باشد.

,

این خبرنگار میانه با اشاره به ارائه آمار متضادی در خصوص بیکاری بین فرماندار و برخی نمایندگان این شهرستان عنوان کرد: اگرچه فرمند نماینده میانه نرخ بیکاری این شهرستان را بالای 20 درصد اعلام کرد اما فرماندار با تکذیب این رقم نرخ را 13.44 درصد دانست که در این حوزه نیز همچنان تغییری ایجاد نشده است.

,

وی افزود: در خصوص پروژه‌‌هایی مانند تکمیل سد شهریار، رسیدگی به وضعیت راه‌ها و دوبانده کردن برخی جاده‌‌ها به دلیل دور بودن میانه از راه‌ها نیز هیچ اقدامی صورت نگرفته و تقریبا می‌توان عملکرد فرماندار میانه را نزدیک به صفر محاسبه کرد.

,

فعال رسانه‌ای میانه در خصوص اینکه از عملکردهای مثبت شکری به چه چیزی می‌توان اشاره کرد، تصریح کرد: افتتاح فاز دوم فولاد میانه در دوران مدیریت شکری انجام شد که او سعی داشت این مساله را به گشایش برجام نسبت دهد در حالی‌ که بخشی از این پروژه به دست قرارگاه "خاتم الانبیا" و بخش دیگر آن توسط "ایمدرو" که یک سازمان کشوری است اجرا شده است.

,

وی خاطرنشان ساخت: شاید مهمترین پروژه در دوران مدیریت شکری ساخت نیروگاه بادی در کاغذکنان می‌باشد که در مقایسه با نیروگاه حرارتی بسیار کوچک است و تنها اشتغالزایی نهایتا سی‌نفری آن هم طی دوران ساخت برای نیروهای بومی دارد و طرح بسیار کوچکی است، همچنین بحث دیگر شهرک‌های صنعتی میانه محسوب می‌باشد که در تابلوهای آن شروع سال 92 نوشته شده اما تنها جدول های آن کشیده شده و خالی از واحد تولیدی است.

,

این خبرنگار میانه‌‌ای با اشاره به عدم بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری میانه برای تبریز 2018 نیز یادآور شد: میانه به لحاظ آثار تاریخی بیشترین اثر را در استان دارد اما در راستای تبریز 2018 هیچ اتفاقی برای شهرستان رخ نداده و فرماندار در حد چند گلایه مسائل را مطرح کرده و هیچ پیگیری در این زمینه بود است.

,

با این سوابق مشخص نیست که آیا انتصاب حمید شکری به عنوان فرماندار تبریز آیا مشکلی از شهر حل خواهد کرد و یا قرار است که چهارسال دیگر فعالین رسانه‌ای و مردم تبریز عملکرد وی را نزدیک به صفر ارزیابی کنند!

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه