اخبار داغ

سعید حدادیان:

برخی جریان‌های داخلی با قیچی به جان نظام افتاده‌اند/ مسئولانی که دل به آمریکا دادند ولی قلوه نگرفتند

برخی جریان‌های داخلی با قیچی به جان نظام افتاده‌اند/ مسئولانی که دل به آمریکا دادند ولی قلوه نگرفتند
مداح اهل بیت علیهم‌السلام با انتقاد از نجومی‌بگیران و کسانی که فقط ادای انقلابی‌ها را درمی‌آورند، گفت: برخی از مسئولان معتقدند که باید با آمریکا بگوییم، بخندیم، دل بدیم و قلوه هم نگیریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید حدادیان در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی شبکه خبری تهران نیوز در ارتباط با نقش هیئات مذهبی در جمع‌آوری فتنه ۸۸ اظهار داشت: هیئت در واقع ثمره و قرارگاه تاکتیکی مسجد است. وقتی هم هیئت در مسجد برگزار شود، باشکوه‌تر می‌شود. ما یک عمر هیئت‌داری می‌کنیم تا سر بزنگاه امام حسینی و عاشورایی عمل کنیم و در فتنه دیدیم که این اتفاق افتاد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیو,
 
,
وی یادآور شد: جلسه امام حسین علیه‌السلام کار خودش را در فتنه کرد و باعث اتمام این جریانات منحرف شد. روشنفکران در آن زمان معتقد بودند که هیئات موجب عدم پیشرفت و حرکت انقلاب می‌شوند. امام شعار ندادند و سخن «این محرم و صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است» از ایشان بیانگر نقش هیئات و یک حقیقت است.
,
 
,
پیشکسوت عرصه ستایشگری اهل بیت علیهم‌السلام به تشریح افتخاراتش در این زمینه پرداخت و گفت: بعد از سال‌ها زحماتی که در دانشگاه تهران کشیده شد، برای من یک افتخار بود که هیئت را تمام کنم و عزاداران را به خیابان بیاورم تا در برابر فتنه‌گران بایستند. کسانی که پز ضدامپریالیستی و ضدآمریکایی می‌دادند اکنون با آمریکا خواهر و برادر شده‌اند.
,
 
,
 
,
 
,
* ۶ دی زیباترین روز عاشورای عمرم بود
, * ۶ دی زیباترین روز عاشورای عمرم بود, * ۶ دی زیباترین روز عاشورای عمرم بود,
 
,
حدادیان ادامه داد: بزرگ‌ترین افتخار من این بود که مهم‌ترین مرکز آکادمیک خاورمیانه و جهان اسلام به منشا مبارزه با فتنه تبدیل شد. ۶ دی برای من زیباترین روز عاشورای عمرم بود چرا که به دستاوردهای هیئت‌داری در روز عاشورا دست پیدا کردیم.
,
 
,
وی در بخش دیگری از اظهاراتش به دو جریان تهدیدکننده انقلاب اشاره و تاکید کرد: جریاناتی در داخل وجود دارند که مانند قیچی به جان نظام افتاده‌اند و می‌خواهند ریشه آن را بزنند. یکی از این جریان‌ها خوی اشرافی‌گری است که با هیچ توجیهی پذیرفتنی نیست. یک عده نمی‌خواهند حتی یک قدم از خوی اشرافی‌گری عقب‌نشینی کنند و دستی بر روی سر فقرا بکشند. اشرافی‌گران به تار و پود انقلاب ضربه می‌زنند.
,
 
,
 
,
 
,
*برخی فقط ادای انقلابی‌ها را درمی‌آورند
, *برخی فقط ادای انقلابی‌ها را درمی‌آورند, *برخی فقط ادای انقلابی‌ها را درمی‌آورند,
 
,
این مداح اهل بیت علیهم‌السلام انقلابی‌نماها را هم از سخنانش بی‌نصیب نگذاشت و ابراز داشت: برخی هم با پز انقلابی‌گری قصد فریب مردم را دارند و فقط ادای انقلابی‌ها را درمی‌آورند. آن‌ها چون تقوا ندارند انقلابی نیستند. عده قابل توجهی از مردم به آقایان گفتند که این چند نفر را از اطرافیانت حذف کن ولی توجهی نکرد. بعدها مردم گفتند که حداقل این یک نفر را حذف کن ولی باز هم نپذیرفت. مردم هرچه گفتند او گوش نکرد و این دیکتاتوری آن مسئول را می‌رساند.
,
 
,
حدادیان براین اساس یادآور شد: اگر جریان‌های انقلابی‌نمایی و اشرافی‌گری در داخل کنترل بشوند، شاهد از بین رفتن مشکلات خواهیم بود. اگر قوه قضائیه فشل نباشد بسیاری از اتفاقات رخ نمی‌دهد. این‌ها جزو مطالبات اصلی ماست.
,
 
,
وی ادامه داد: مطرح می‌کنند که فلانی مثلا با ۱۰۰ تخلف دستگیر شده است، چرا قبل از این‌که به این تعداد تخلف برسد او را شناسایی نکردید؟ نظارت سازمان بازرسی باید با متخلفانی که دستگیر می‌شوند، ضرب‌الاجلی برخورد کند و پروسه تفهیم اتهام را به درازا نکشاند.
,
 
,
 
,
 
,
*اگر قرار باشد ضربه بخوریم از همین داخل می‌خوریم
, *اگر قرار باشد ضربه بخوریم از همین داخل می‌خوریم, *اگر قرار باشد ضربه بخوریم از همین داخل می‌خوریم,
 
,
این شاعر آیینی هم‌چنین به دریافت حقوق‌های نجومی هم انتقاد کرد و گفت: هنوز هم که هنوز است، برخی حقوق‌های نجومی دریافت می‌کنند و این‌ها دهن‌کجی به ارزش‌های انقلاب و مسبب اصلی فتنه هستند. اگر قرار باشد ضربه بخوریم از همین داخل می‌خوریم. اگر می‌خواستیم در خارج از کشور شکست بخوریم، در همان سوریه و عراق می‌خوردیم.  
,
 
,
حدادیان با اشاره به ضرب المثل معروف «دل می‌دهد و قلوه می‌گیرد» بیان داشت: اگر خارج از کشور را هم به دست این آقایان می‌سپردیم، باز خراب می‌کردند. این‌ها معتقدند که باید با آمریکا بگوییم، بخندیم، دل بدیم و قلوه هم نگیریم.
,
 
,
وی در ارتباط با تجمعات اخیر مردم در اعتراض به وضعیت نامناسب معیشتی و اقتصادی افزود: می‌گویند ۷۰۰ هزار شغل ایجاد شده است ولی اکثر اطرافیان من هنوز هم بی‌کار هستند؛ من نمی‌دانم این شغل‌ها را به چه کسانی داده‌اند.
,
 
,
 
,
 
,
*به اسم تعدیل نیرو بسیاری از افراد را بی‌کار کردند
, *به اسم تعدیل نیرو بسیاری از افراد را بی‌کار کردند, *به اسم تعدیل نیرو بسیاری از افراد را بی‌کار کردند,
 
,
این شاعر آیینی در پایان با بیان اینکه به اسم تعدیل نیرو کلی از افراد را بی‌کار کردند، خاطرنشان کرد: بعضی از گرانی‌های فعلی بی‌جا است. برخی از مسئولان دولت خیلی هم بدشان نمی‌آید تا عده‌ای به خیابان‌ها بیایند و اعتراض کنند. مردم در راهپیمایی‌های اخیر شعار «مرگ بر دولت» دادند و دولت نیز باید برهه کنونی را جدی بگیرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه