اخبار داغ

اکران مستند «آقای دادستان» در پنجمین روز جشنواره عمار در مشهد

اکران مستند «آقای دادستان» در پنجمین روز جشنواره عمار در مشهد
دبیر جشنواره عمار در مشهد از اکران مستند «آقای دادستان» که به زندگی شهید اسدالله لاجوری می‌پردازد، در پنجمین روز جشنواره عمار در مشهد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید عطایی در گفتگو با صبح توس؛ در رابطه با برنامه های پنجمین روز جشنواره عمار در مشهد، عنوان کرد: پنجمین روز از اکران فیلم های جشنواره عمار در مشهد با نماهنگ «عمار داره اینجا» آغاز می شود؛ در پنجمین روز، هشت فیلم در بخش کودک و خانواده اکران می شود به علاوه فیلم «آقای دادستان» که به زندگی شهید اسدالله لاجوردی، رئیس پیشین زندان اوین و دادستان انقلاب تهران در دههٔ شصت به نمایش در خواهد آمد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

 

,

وی ادامه داد: بعد از پخش نماهنگ، اکران فیلم داستانی «چین آخر» را خواهیم داشت و در ادامه فیلم داستانی «تُرک» اثری از محمد نیکدل، که داستان نوجوانی را روایت می کند که میان خرید کالای ایرانی و ترک مانده است.

,

 

,

دبیر جشنواره عمار در مشهد افزود: در ادامه پویانمایی و موشن گرافیک «قهرمانان مدرسه» کاری از مهدی کیانی انبوهی پخش خواهد شد، داستان این پویانمایی در رابطه با سه دانش آموز است که شهر را از دست خلافکاری که در آنجا اسراف می‌کند، نجات می دهند.

,

 

,

عطایی ابراز کرد: فیلم داستانی «رفاقت‌هاست که می‌ماند» کاری از امیر داسارگر، اثر دیگری است که در رابطه با رقابت دو دانش آموز برای نمایندگی کلاسشان ساخته شده است، بعد از این فیلم دو فیلم داستانی «به همین سادگی» و «قفل فرمون» اکران خواهد شد.

,

 

,

وی بیان کرد: با دو پویانمایی «بیشه» که به معضلات و آسیبهای ماهواره می پردازد و تولید مجتبی خیری است و «مجموعه بختک و ترکشهای پفکی» این بخش به پایان می رسد بعد از اقامه نماز بقیه اکران ها ادامه خواهد یافت.

,

 

,

دبیر جشنواره عمار در مشهد با اشاره به اینکه بعد از نماز نماهنگ «دولت کاریکاتوری» پخش و بعد از آن مستند «آهوانه» اکران می شود،  اظهار کرد: در ادامه شاهد پخش  مستند «جَنگ دوربین من» کاری از ساسان فلاح فر خواهیم بود که روایتی دربارۀ مجاهدت‌های تیپ فاطمیون در جنگ با داعش و تکفیری‌ها در سوریه است.

,

 

,

دبیر جشنواره عمار در مشهد بیان کرد: بعد از این گفتگو در خصوص مستند«آقای دادستان» مستند «داد» اکران خواهد شد؛ این مستند را که حجت الله عدالت پناه ساخته است به اعتراض رانندگانِ کامیون به فساد موجود در سیستم حمل‌ونقل کشور می پردازد.

,

 

,

عطایی گفت: در ادامه دو فیلم داستانی «شیرینی» و «چرخ» پخش می شود و با اکران فیلم مستند «خواب بابا» و گفتگو با کارگردان این مستند پنجمین روز جشنواره عمار در مشهد به پایان می رسد.   

,

 

,

 لازم به ذکر است؛ هشتمین جشنواره عمار در مشهد از 9 الی 15 دی ماه از ساعات 15 الی 20:30 در تالار فرهنگی نور واقع در خیابان آبکوه برگزار می شود.

,

 

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه